Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق و متعصب تیم پرسپولیس درباره بخشیدن طلبش از این تیم می‌گوید.

طرفداری- پیام صادقیان، هافبک سابق تیم پرسپولیس که در راستای کمک به پرسپولیس برای کسب جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا طلب خود را بخشید اظهار داشت

پیام صادقیان در مورد اینکه طلبش را به باشگاه پرسپولیس بخشید، گفت:

همه می‌دانند که من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و هیچ وقت نمی‌توانم این باشگاه بزرگ را فراموش کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من الان در پرسپولیس نیستم و شاید بعضی‌ها در مورد طلبی که از این باشگاه داشتم فکر دیگری می‌کردند، ولی من به محض اینکه احساس کردم شاید مشکلی به وجود بیاید در نهایت تصمیم گرفتم که طلبم را ببخشیم. در کل باید بگویم که برای این باشگاه بزرگ فقط وظیفه‌ام را انجام دادم.

به نقل از تسنیم، وی همچنین در ادامه افزود:‌

پرسپولیس جایگاه بسیار بالایی در فوتبال ایران و آسیا دارد و معتقدم نباید هیچ خطری این تیم را تهدید کند. به‌هرحال بحث شکایت‌ها می‌تواند یک چالش جدی برای این باشگاه باشد، ولی من به سهم خودم دوست نداشتم که پرسپولیس به دردسر بیفتد. من عاشق پرسپولیس هستم و امیدوارم این تیم همیشه در بازی‌هایش موفق باشد تا هواداران خوشحال باشند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برخورد هواداران این تیم تصریح کرد:

هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند و حتی در این سال‌ها که در این تیم نبودم بارها مرا مورد لطف و محبت خودشان قرار دادند. آنها یک حامی بزرگ برای پرسپولیس هستند و این تیم باید به هوادارانش افتخار کند.

صادقیان با اشاره به بازی سخت پرسپولیس برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد:

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. این تیم در بازی گذشته نتیجه بدی نگرفت و حتی می‌توانست بازنده نباشد، با این حال بازی در ورزشگاه آزادی یک امتیاز بزرگ برای پرسپولیس است و امیدوارم این تیم با حمایت هوادارانش در نهایت الدحیل را شکست بدهد. پرسپولیس توان این کار و صعود به نیمه نهایی را دارد.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفت با وجود سقوط عثمانلی به لیگ دسته اول ترکیه در این تیم بماند، تأکید کرد:

واقعیت این است که من از لیگ برتر ایران پیشنهاد داشتم، اما دوست داشتم در فوتبال ترکیه بمانم. فوتبال در این کشور پیشرفت کرده است و فکر می‌کنم برای ماندن در فوتبال ترکیه تصمیم درستی گرفتم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
خانم ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود.
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت.
او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویرا قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت.
سرخپوشان، امروز تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای داشتند.
پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، مرور برنامه‌های حمله و فوتبال، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود.
خوشبختانه تمرینات بدون مصدوم دنبال می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس فردا بعد از آخرین تمرین با پرواز چارتر برای بازی با نساجی، راهی سفر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • وظیفه قالیشویی چیست؟
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!