Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در چهلمین مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم انتظامی که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ماه محرم هستیم و این مراسم در این ایام انجام شده تا سربازی همه ما در مکتب حسین(ع) باشد.

وی افزود: همه از مکتب عاشورا درس بندگی و ایثار و نپذیرفتن ذلت و جان فشانی در راه خدا و فداکاری در راه اسلام را آموخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: این مراسم به عنوان پایان دوره آموزشی عده‌ای از جان فکنان که مفتخر به دریافت درجه نظامی شدند و خدمت به مردم و میهن را تجربه خواهند کرد، برگزار شد.

سردار باقری گفت: خدمت به ملت ایران و میهن اسلامی و کشوری که افتخار حرکت در مسیر الله و آرمان‌های اسلامی را دارد، خدمتی بی نظیر است.

وی افزود: این حکومت مقدس نتیجه ۱۴ قرن تلاش علما و مردمانی است که جنگیده اند و آرزو داشتند که کشوری در سایه امنیت و اسلام بر پاکنند و اکنون این نظام برپاشده است و ما ۴۰ ساله شدن این نظام را گرامی می‌داریم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: شما سربازان و دانشجویان در سایه نظم و آرامش خدمت خود را آغاز می‌کنید.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان همواره تاکیدشان به مقامات این است که با تمام توان از نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی کنند تا بتوانند مسئولیت‌های خطیر خود را در کشور انجام دهند.

سردار باقری در ادامه گفت: سپری کردن دوره آموزشی بسیار خوب و ماندگار است، لذا افرادی که دانشگاه را به مقصد یگان‌های خدمتی ترک می‌کنند، باید قدر چیز‌هایی را که در این دوره فرا گرفته اند، بدانند.

وی ادامه داد: این دانشگاه توانسته تمرین‌های فرا گرفته شده را در انضباط کامل به نمایش بگذارد.

سردار باقری گفت: نیروی انتظامی در ابعاد مختلف اجتماعی و در پهنه کشور مسئولیت‌های سنگینی را در زمینه برقراری آرامش و نظم برعهده دارد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی باید نمایش دهنده اقتدار نظام باشد و باید با مردم رئوف، مهربان، دوست و غمخوار باشد که به همین طور هم هست و باید روز به روز این روحیات و اخلاقات افزایش پیدا کند.

سردار باقری در ادامه از ایجاد همکاری بین مردم و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: مردم ما باید نیروی انتظامی را پناهگاه خود بدانند و با آسودگی به این مراکز مراجعه کنند و در مقابل خاطیان و مجرمان از نیروی انتظامی حساب ببرند و اگر قصد برهم زدن آرامش و نظم جامعه را داشته باشند، بدانند که نیروی انتظامی با قدرت وارد صحنه خواهند شد و در اسرع وقت با وقوع جرم مقابله خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ارائه مشاوره و آموزش به مردم در ابعاد مختلف از وظایف نیروی انتظامی است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در هر بخشی از جامعه جزء واجبات است و در این فریضه الهی نیروی انتظامی مسئولیت مستقیم و سنگین دارد.

سردار باقری با اشاره به حفاظت از مرز‌ها توسط مرزبانی گفت: کشور ما دارای مرز‌های متنوعی از جمله مرزهای خشکی، دریایی، کوه، جنگل و غیره است.

وی افزود: ملت ما برابر قانون حراست از مرز‌ها را به نیروی انتظامی و مرزبانی سپرده است و حراست از مرز‌ها هر روز رو به توسعه و اقتدار است و مرزبانان باید با قدرت به کار خود ادامه دهند تا مرز‌های امن و آرام برای فعالان اقتصادی و اشخاصی که در حال تردد از این مرزها هستند، ایجاد شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: واحد‌های انتظامی امداد یگان ویژه در اوج آمادگی باید آماده حفظ آرامش در کشور باشند و در صورت بروز هر اتفاقی، مردم را از مشکلات به وجود آمده آگاه کنند و با بر هم زنندگان نظم‌ عمومی بر حسب قانون مقابله کنند.

وی با بیان اینکه وجود روحانیت در نیروی انتظامی یک نعمت است، گفت: روحانیت در نیروی انتظامی به عنوان بازوی مقتدر است و باید از آن‌ها در زمینه‌های مختلف استفاده شود.

سردار باقری خطاب به دانشجویان انتظامی دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: مسئله اشراف اطلاعاتی، شناسایی جرم‌های نوین که باعث ایجاد جرائم جدید در جامعه شده‌اند بر عهده شما دانشجویان است.

وی افزود: شما باید چه در حال خدمت و چه پس از آن همواره با استفاده از دانش‌های نوین حرکت کنید تا مسئولیت خود را در زمینه‌های مختلف انجام دهید.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشور ما در منطقه نا آرام غرب آسیا قرار دارد، گفت: هم‌اکنون کشور ما امن‌ترین و آرام‌ترین کشور در آسیا و خاورمیانه است، چه بسا طبق آمار‌های اندیشمندان در این زمینه ایران جزء معدود کشور‌های امن جهان است.

وی افزود: کشور ما در مواجهه با جنگ بزرگ روانی و اقتصادی است و در مقابله با این نبرد هم مسئولیت سنگینی از قبیل دفاع از تهدیدات نظامی و تأمین آرامش و ایجاد نظم در کشور را بر عهده دارد.

سردار باقری گفت: سربازان نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی فرمانده کل قوا و ایثار مدافعان، در مقابل تهدیدات بیگانگان ذره‌ای و در پاسداری از مرز‌های کشورشان کوتاهی نمی کنند.

وی با بیان اینکه ایران با وجود تهدیدهای فراوان، امن ترین کشور در منطقه است، گفت: در تمام زمینه‌ها در کنار دولت و مسئولان کشور هستیم و از قوای سه گانه پشتیبانی می‌کنیم تا بتوانند مسئولیت‌های خود را انجام دهند.

سردار باقری گفت: مقام‌های مسئول در سوریه از ما دعوت کردند که به عنوان نیروی بعضا مستشاری به آن‌ها در مقابل توطئه‌ها کمک کنیم و با همکاری آن‌ها توانستیم توطئه‌های آمریکا را شکست دهیم.

وی افزود: یکی از توطئه‌های آمریکا تبدیل بخشی از کشورهای‌های همسایه به عنوان پایگاه خود، برای ناامن کردن کشور ما بود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: چنانچه توطئه افکنی توسط آمریکا و تمامی متحدانش بخواهد علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه پیدا کند، نیرو‌های جمهوری اسلامی ساکت نخواهند نشست.

وی تاکید کرد: ما به دشمنان خود هشدار داده و خواهیم داد و اگر آن‌ها بخواهند حرکتی ضد نظام کشور انجام دهند، با آن‌ها سخت و قاطعانه برخورد خواهیم کرد و طبق منشور و توافق نامه بین المللی برای دفاع از کشور و ارزش‌های مقدس نظام خواهیم ایستاد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران محرم سربازی عاشورا جمهوری اسلامی ملت ایران اسلامی ایران مقام معظم رهبری نیروی انتظامی جامعه جرم امر به معروف و نهی از منکر جنگل قانون ایران مشکلات خاورمیانه جهان جنگ دولت سه گانه سوریه امر به معروف و نهی از منکر ایران جمهوری اسلامی سربازی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سیدقاسم قریشی، انقلاب را زیر و رو کردن و دگرگونی در یک حکومت عنوان کرد مانند آنچه در انقلاب اکتبر روسیه یا در انقلاب پاکستان رخ داد اما تفاوت انقلاب اسلامی ایران را با انقلاب‌های دیگر جهان بر اساس سخنان امام راحل و رهبر انقلاب، پویا بودن این انقلاب و به عبارت بهتر مساوی بودن آن با اسلام ناب محمدی بیان کرد.سردار قریشی اظهار کرد: هدف نهایی انقلاب اسلامی ایران رسیدن به تمدن نوین اسلامی با زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان -عجّل الله تعالی فرجه الشّریف- است و مکتبی می‌تواند به این هدف برسد که خالص و اسلام ناب محمدی باشد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره تفاوت اسلام ناب محمدی با فرق دیگر اسلام، گفت: امروز بسیاری از کشورهای مسلمان جهان با رؤسای جمهور آمریکا مراوده و ارتباط نزدیکی دارند، حتی شیعیانی در آمریکا و انگلیس هستند که مورد حمایت دولت‌های این دو کشور قرار دارند، اما اسلامی که موضوع انقلاب اسلامی ایران است به شدت مورد هجمه دشمنان قرار گفته است زیرا این اسلام مخالف حکومت غیرالهی بوده و پایه‌های حکومت طاغوت را به لرزه درآورده است.

وی در مورد اقتدار آفرینی انقلاب اسلامی تحت حاکمیت الهی اظهار کرد: این انقلاب بود که توانست در کمتر از نیم قرن از عمر خود به اقتداری دست پیدا کند که حکومت نامشروعی که با حمایت همه کشورهای اروپایی و آمریکایی ایجاد شده بود و داعیه از نیل تا فرات را داشت و برای خود هماوردی نمی‌دید را این گونه موشک باران کند.سردار قریشی اظهار کرد: کشور ما در سال آخر حکومت پهلوی از هر حیث کشوری وابسته بود، از لحاظ پزشکی توان تولید هیچ دارو و یا امکانات پزشکی را نداشت، از لحاظ علمی بسیار عقب مانده بود، از لحاظ نظامی حتی توان تولید فشنگ ژ۳ را نداشت و ستاد کل آن استقلال در تصمیم‌گیری بدون اذن آمریکایی‌ها را نداشت، از لحاظ عمرانی حتی دانش احداث سیلو را نداشت و در همه زمینه‌ها وابسته و ضعیف بود اما بعد از انقلاب در همه زمینه‌ها رشد کرد.جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم با حمایت از انقلاب و هشت سال جان‌فشانی در دفاع مقدس و مقاومت ۴۵ ساله در برابر استکبار جهانی کشور را به مملکتی پیشرو و جزء چند کشور برتر دنیا تبدیل کردند که ۹۷ درصد از داروهای مورد نیازش را خودش تولید می‌کند، در پزشکی جزء چند کشور برتر دنیا است و در منطقه حرف اول را می‌زند، از لحاظ علمی در هر عرصه‌ای جزء چند کشور برتر دنیا است، در حوزه عمرانی سومین کشور در احداث پروژه‌های بزرگ همچون سدسازی است، در حوزه نظامی تولید کننده پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دنیا و دارای نیروهای مسلحی مقتدر است.

او اظهار کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر این که خودش رشد کرد، تبدیل به الگویی برای سایر ملت‌ها شد تا خود را از زیر یوق استکبار رها کنند، همچون یمن که امروز به خار چشم ابرقدرت‌های جهان تبدیل شده است.

سردار قریشی افزود: استکبار جهانی رژیم صهیونیستی را در این منطقه ایجاد کرد تا هرگاه مسلمانان منافع استکبار را به خطر انداختند آن‌ها را سرکوب کند که در ماجرای جمال عبدالناصر و بستن کانال سوئز کارکرد رژیم صهیونیستی را دیدیم اما امروز مردم فلسطین با الگوگیری از فرهنگ مقاومت انقلاب اسلامی ایران در مقابل این رژیم ایستادند و آن را به عجز واداشته‌اند.جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اکنون هر روز در کرانه باختری که تحت تصرف رژیم سفّاک صهیونیستی است عملیات انجام می‌شود، غزه بعد از شش ماه مقاومت مردم این منطقه به قتلگاه صهیونیست‌ها تبدیل شده است در حالی که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود در حمله به غزه دست پیدا نکرد.وی اظهارداشت: رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد با حمله به کنسولگری ایران و وارد کردن ایران به جنگ، جنگی جهانی را به راه خواهد انداخت و خود را از باتلاقی که در آن فرو رفته است نجات خواهد داد اما مدیریت انقلاب اسلامی ایران کار را به گونه‌ای پیش برد که ضمن نمایش اقتدار ایران اسلامی، رژیم صهیونیستی بیشتر تحت فشار قرار گرفت و در جهان منزوی‌تر شد.
سردار قریشی حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی که تحت حمایت حکومت‌های قدرتمند جهان است و هدف قرار دادن یکی از تحت حفاظت‌ترین پایگاههای این رژیم را یک شاهکار نظامی عنوان کرد و گفت: ایران پهپادهای خود را از مرکز کشور به سمت اراضی اشغالی ارسال کرد، این پهپادها چند هزار کیلومتر مسیر را ظرف مدت چند ساعت طی کردند، این حمله از قبل اعلام شده بود و آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها، برخی کشورهای دیگر و خود رژیم صهیونیستی سامانه‌های پدافندی خود را برای مقابله آماده کرده بودند، اما باز هم این پرنده‌ها پیشروی کردند و اهداف خود در سرزمین‌های اشغالی را محقق کردند تا جایی که این مسأله تحسین کارشناسان غربی را هم به همراه داشت.جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین عاملی که باعث موفقیت و پیشرفت انقلاب اسلامی در نیم قرن گذشته شده است را عامل معنوی و معرفت و اعتقاد راسخ دانست و گفت: زمانی که یک رزمنده با انگیزه الهی به خط می‌زند دیگر هیچ چیز در دل او ترس و هراس نیانداخته لذا مسیر را تا انتها طی می‌کند. کد خبر 847623 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل رژيم صهيونيستى ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان