Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید وحید غیاثی؛دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم اظهار داشت: سومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی ناشنوایان کشور در بخش مردان در اراک برگزار شد و تیم کاراته ناشنوایان قم موفق شد در این مسابقات صاحب ۴ مدال رنگارنگ شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات که دوشنبه شب در سالن دانشگاه امیر کبیر اراک به پایان رسید و ۵۰ کاراته کا از ۱۱ استان در آن شرکت داشتند تیم کاراته قم به یک مدال طلا دست یافت و ۴ مدال برنز نیز به دست آورد تا حضوری پررنگ و موفق در این مسابقات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: مهدی سوری کاراته کای قمی در مسابقات ناشنوایان کشور در حالی صاحب برنز شد که او در نیمه نهایی دچار افت فشار شد و با همان وضعیت مجبور شد در رده بندی مسابقه دهد و با این وضعیت جسمانی برنز را کسب کند.

وی بیان داشت: سید مرتضی جدایی مربی و کاپیتان تیم کاراته قم، تنها طلایی تیم ناشنوایان قم بود که در فینال موفق شد ۱۰ بر ۵ حریف خود را شکست دهد و تنها مدال طلای قم را کسب کند و مجتبی شریعت زاده یکی دیگر از اعضای تیم کاراته قم نیز برنز گرفت.

 غیاثی عنوان کرد: تیم کاراته استان قم با کسب ۲ مدال برنز دیگر توسط سید علی میرقیصری و سید علی جدایی به کار خود در مسابقات ناشنوایان کشور در استان مرکزی پایان داد.

انتهای پیام/الف

برگزاری سومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی ناشنوایان کشور  در اراک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان