Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@02:20:16 GMT

انتخاب مدیرعامل «بیمه ملت» به فراخوان سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۰۹۰۰

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: پیرو بخشنامه انوشیروان محسنی بندپی (سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) انتخاب مدیرعامل شرکت "بیمه ملت" از طریق فراخوان عمومی انجام خواهد شد.
  به گزارش ایسنا، روزبه کردونی در این باره گفت: براساس بخشنامه شماره ۹۳۹۶۵ مورخ 15 مرداد سال جاری سرپرست وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی  تاکید شده است در راستای ساماندهی مساله خطیر عزل و نصب ها، پایبندی به اصول تخصص گرایی و ضوابط شایسته سالاری و نظر به حساسیت و مطالبه قاطبه جامعه به منظور فراهم سازی فرصتهای برابر برای همه واجدین شرایط، انتخاب اعضای هیات مدیره‌ها و نیز مدیران عامل شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه و شرکتهای رده اول که مستقیماً به هلدینگ‌ها متصل هستند، صرفاً از طریق "فراخوان عمومی" و بررسی رزومه نخبگان صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی گفت: طبق بخشنامه مذکور، آگهی انتخاب مدیرعامل شرکت بیمه ملت در رسانه‌های عمومی منتشر و در آن تاکید شده است تمامی افرادی که تمایل به تصدی سمت مدیرعاملی شرکت بیمه ملت را دارند و واجد شرایط آیین نامه ۹۰ شورای عالی بیمه هستند، رزومه کاری خود را ظرف یک هفته از تاریخ این آگهی به آدرس resume@cvpf.ir ارسال کنند. 

کردونی افزود: لازم است تمامی افراد داوطلب موارد قانونی درخصوص رعایت ماده ۲۴۱ قانون تجارت در خصوص مدیران و مزایای تصدی سمت را در ارسال درخواست لحاظ کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، غریوی گفت: سال گذشته در جلسات شورای عالی کار تصمیمی در خصوص افزایش حق مسکن گرفته نشد و در حال حاضر بنایی در این باره وجود ندارد. با موافقت نمایندگان کارگری و کارفرما قرار شد به جای افزایش حق مسکن حداقل دستمزد و مزایای دیگر افزایش پیدا کند. پیشنهاد حق مسکن ابتدا باید توسط اعضای شورای عالی کار مطرح و پس از این در هیات وزیران به تصویب برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 849334 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟