Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@18:09:26 GMT

حرکت تحسین آمیز یک رستوران دار ایرانی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۰۹۷۶

ساعت 24-رستوران یک هتل مردم را تشویق به دوری از اسراف کرد.

یک هتل ایرانی، در رستوران خود بیلبوردی نصب کرده است که هر روز گزارشات غذاهای مشتریان خود را که دور ریخته می شود، نمایش می دهد. بر روی این بیلبورد نوشته شده است که هر چقدر می توانید میل کنید، بردارید ولی آنچه را بر می دارید واقعا میل کنید. روز گذشته ۲۸ کیلوگرم غذای باقی مانده ظرفها دور ریخته شد که غذای ۹۳ نفر نیازمند تامین می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالبی کار آنها این است که هر روز بیلبورد خود را به روز رسانی می کنند و اعدادی را که نشان دهنده مقدار غذای باقیمانده ظرفهاست و دور ریخته می شود را گزارش می دهند. مطابق با این عدد می‌گویند که این غذای دور ریخته شده می‌توانست غذای چند نفر باشد.
بسیاری از کاربران از ایده رستوران این هتل استقبال کرده و معتقدند که کار بسیار پسندیده‌ای انجام میدهند. به گفته بسیاری از کاربران، یکی از مشکلاتی که در "ایران" وجود دارد اسراف است و در هر رستوران ایرانی به دلیل حجم زیاد پرس های غذا، مواد غذایی بسیاری دور ریخته می شود که مردم با رعایت آن می توانند جلو این کار را بگیرند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رئیس سازمان صداوسیما در پی نقش‌آفرینی رسانه ملی در انعکاس اقدام حماسی عملیات «وعده صادق» و بازخوانی ابعاد آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما قدردانی و نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی فرزندان رشید و شجاع خود در سپاه پاسداران و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش‌ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن را تحسین‌برانگیز توصیف کرد.

 در پیام سرلشکر پاسدار حسین سلامی خطاب به دکتر جبلی آمده است: عملیات «وعده صادق» جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در «پیروزی حق بر باطل» و واقعه‌ای عظیم برای ظهور و تثبیت «قدرت اراده ملت ایران» و نیرو‌های مسلح کشور در عرصه بین‌المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود.

وی دستاورد‌ها و پیامد‌های تاریخی و راهبردی این عملیات را مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق‌طلبان و آزادی‌خواهان جهان دانسته و افزوده است: بی‌تردید نقش رسانه ملی در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت‌انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صداوسیما به‌ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه‌سازی فرزندان رشید و شجاع خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش‌ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین‌برانگیز و در خور تقدیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در خاتمه این پیام بااشاره به مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه همکاران رسالت‌آشنای رسانه ملی در این صحنه باشکوه و قدرت‌ساز تاریخی و نیز یاری و هم‌افزایی‌های صورت‌گرفته در این راستا، دوام توفیق آحاد کارکنان صداوسیما را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • افتتاح خط یک واحد ریخته گری فویل آلومینیوم در اشتهارد
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE