Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از خانه ملت، سیدهادی بهادری، با اشاره به توافق ایران و هند برای مشارکت و سرمایه گذاری این کشور در حوزه حمل و نقل، گفت: در سفر اخیر آخوندی وزیر راه و شهرسازی این توافق بار دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و خوشبختانه این سفر دستاوردهای خوبی را برای کشور در حوزه صنعت ریلی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: طبق توافق میان دو کشور قرار بود که یکی از شرکت های بزرگ هندی، نسبت به تامین ریل مورد نیاز برای خطوط کشور اقدام کند، اما اخیرا اعلام شد که این شرکت تا مرداد ماه سال ۹۸ قادر به اجرای توافق و تأمین ریل برای ایران نیست.

توافق ایران و هند برای تغییر شرکت تأمین‌کننده خطوط ریلی

وی تصریح کرد: در سفر اخیر وزیر راه، مسئله قرارداد و توافق ایران و هند درباره تامین خطوط ریلی و همچنین رویکرد اخیر شرکت هندی رسیدگی شد، مسئولان هندی اعلام می کردند که این شرکت به دلیل تعهدات و قراردادهای پیشین خود با دیگران تا سال آینده نمی تواند ریل مورد نیاز ایران را تأمین کند، اما ما خواستار اجرای هر چه سریع تر قرارداد مذکور بودیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در نهایت با مذاکرات هیات ایرانی با  مقامات هند مقرر شد که یک شرکت جدید هندی برای اجرای قرارداد تامین تجهیزات ریلی انتخاب شود. بهادری ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به کشور هند، بحث تبادلات بانکی برای سرمایه گذاری این کشور در ایران بود، زیرا در شرایط کنونی معاملات دو کشور از طریق تبادل دلار و یورو صورت می گیرد، اما به دنبال آن بودیم که همکاری های اقتصادی از طریق ریال و روپیه انجام شود.

تأسیس شعبه بانک پاسارگاد در بمبئی

وی ادامه داد: قدم های خوبی در این مسیر برداشته است. به طوری که بانک پاسارگاد اخیرا شعبه ای را در شهر بمبئی هند تأسیس کرده و طرف هندی نیز به دنبال معرفی بانک جدیدی برای حضور در ایران است.

اگزیم بانک هند به دلیل تحریم ها قادر به فعالیت در ایران نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طبق گفته مقامات این کشور، اگزیم بانک هند به دلیل تحریم های آمریکا قادر به ادامه فعالیت در ایران نیست.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس ریال روپیه همکاری های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم‌های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در «فرادیس البرز»

امتداد - «فرادیس البرز» با بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در کوتاهترین زمان در کنار مشتریان است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  رضا توکلی‌راد؛ رئیس هیات مدیره شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز در بیستمین سالگرد این شرکت با بیان اینکه در حساس‌ترین برهه از دگرگونی صنعت بانکداری زیر پرچم جمهوری اسلامی در خدمت مردم سرافراز ایران هستیم، اظهار کرد: در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و ابتدای راه سازندگی پس از سربلندی در دفاع مقدس همگام با انقلاب فناوری در توسعه بانکداری در جهان، به راه افتادیم و توانستیم به پشتوانه اعتماد و همراهی مشتریان و مدیران بانک‌ها به اجرای طرح اتوماسیون سیستم بانکی در چارچوب سیاستگذاری بانک مرکزی و در قالب شرکت ملی انفورماتیک بپردازیم.

وی ادامه داد: این حرکت جمعی و کار گروهی که حاصل حمایت از نیروی علمی جوانان این مرز و بوم و شتاب‌دهی به توان و ظرفیت های داخلی در دستیابی به دانش و فناوری های نوین بانکداری است، امروز به عنوان یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران شایسته تقدیر است.

توکلی اظهار داشت: به همین منظور در بیستمین سالگرد تاسیس شرکت داده ورزی فرادیس البرز گردهم آمدیم تا از تلاش های عزیزانی یاد کنیم که در این سال‌های تحریم اقتصادی و تنگناهای فناوری توانستند به عنوان طلایه داران رونق اقتصادی،  ما را به قله های موفقیت در این صنعت برسانند.

وی گفت: سخن از تحولات عمده در فرایندهای اقتصادی و لزوم همگامی با پیشرفت های جهانی و بهره گیری از فناوری های به روز در عرصه ارتباطات در راستای تداوم فعالیت‌های شرکت های فعال در این صنعت نیست، چرا که تمامی حاضرین در این نشست، بر ایستادگی در این مسیر واقف و آگاه بوده و خود از پیشروان این راه هستند.

 رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی فرادیس البرز افزود: سخن از معرفی شرکت نیست، چرا که همه به خوبی می‌دانند با همراهی شما هم اکنون بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در این شرکت باعث شده در کوتاه ترین زمان و نزدیک ترین مکان در کنار مشتریان باشیم. با وجود ۱۳۰ دفتر عملیاتی در سراسر کشور ویژگی منحصربه فردی برای شرکت داده ورزی فرادیس البرز ایجاد کرده که در کنار تولید و عرضه محصولات بتواند بهترین خدمات پشتیبانی را به مشتریان ارائه کند.

 توکلی ادامه داد: اگرچه این دستاورد ویژه، عملا قدمتی بیش از ۲۰ سال دارد و آغاز این راه، همزمان با تاسیس شرکت خدمات انفورماتیک در فالبرگ نصب و نگهداری و معاونت مشتریان شکل گرفت، اما سرعت توسعه شرکت باعث شد تا این فرزند به سرعت به بالندگی رسیده و به عنوان عضوی از شرکت مادر تخصصی گرده ملی انفورماتیک در این خانواده فعال باشد.

 رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی فرادیس البرز افزود: امروز در آغاز دهه سوم از رشد و بالندگی، دست شما همراهان همیشگی را به گرمی می فشاریم و دعوت می کنیم تا در کنار هم به مسیر خدمت به کشور عزیزمان ادامه دهیم، چرا که این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بانک ملی ایران؛ پشتیبان توسعه طرح های صنعت نفت کشور
  • بزرگترین شبکه پشتیبانی از سیستم‌های اتوماسیون شبکه بانکی کشور در «فرادیس البرز»
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • جزئیات توافق برای تاسیس شعب دانشگاه‌های ایرانی در عراق
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • نرخ ارز امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • جزیره قشم به جزیره نوآور کشور تبدیل می‌شود
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات