Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: کارگران و زحمتکشان جامعه در بدترین شرایط در حال زندگی کردن هستند ولی شیفتی را به وجود آورده اند به نام شیفت ایثار، که بسیار حرکت عظیمی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی صبح امروز در جمع کارکنان شرکت سوله استر آباد با بیان اینکه شیفت ایثار حرکت بسیار ارزشمندی است، اظهار کرد: شیفت ایثار که توسط این قشر عزیز در حال انجام است بسیار حرکت عظیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوا با بیان مطالبی در خصوص ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شیفت ایثار بسیار اسم مبارکی است که نامگذاری شده است بنده را به یاد دلیری های رزمندگان جنگ تحمیلی انداخته است.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز جنگ ما جنگ معیشتی، رفاهی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: تولید و اشتغال ما خود باوری ماست. امروز سرمایه های ما فکرهای جوانانی است که در اختیار داریم ولی متأسفانه در حال فراموشی است.

جوانان ما بیکار هستند ولی کارگران چینی در ایران کار میکنند

این مقام مسئول با ابراز تاسف از تعطیلی برخی از کارخانه های مطرح، افزود: امروز برخی از کارخانه ها در حال تعطیل شدن هستند و برخی ها در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند. 

معروفی بیان کرد: این مایه تأسف است که جوانان ما بیکار باشند ولی جوانان چینی در ایران مشغول فعالیت هستند.

فرمانده سپاه نینوا وجود روحیه جهادی و انقلابی را لازم و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: کارگران و زحمتکشان جامعه امروز در بد ترین شرایط و با مشقّت در حال زندگی هستند ولی شیفتی را به وجود آورده اند به نام شیفت ایثار .

وی گفت: قشر کارگری سالم ترین و پاکترین زندگی را دارند همه ما این زلالی، پاکی و اخلاص را در زندگی کارگری مشاهده می کنیم. شاید این چند ساعت ایثارگری به چشم نیایید ولی حرکت، حرکت مقدسی است .

کارگران جامعه به خوبی دشمن را شناخته اند

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کارگران به خوبی دشمن را شناخته اند، افزود: کارگران سلاحی در دست ندارند ولی با ابزاری که در دست دارند با دشمن در حال مبارزه هستند شاید برخی افراد بالادست دشمن را نشناخته باشند ولی اینها دشمن را به خوبی شناخته اند.

فرمانده سپاه نینوا خطاب به برخی از مسئولین بیان کرد: اگر قشر کارگری امروز نباشد هیچ مدیری مدیر نیست قشر کارگری یک قشر بسیار حائز اهمیت و حضورشان چشم گیر است در همین قشر کارگری چقدر شهید داریم؟! فوق العاده صداقت و اخلاص دارند.

سردار معروفی در پایان با اشار به این که تمام افراد در جامعه کارگری نمونه هستند اگر آنها را رها کنیم قطع به یقین عرصه تولید را خواهیم باخت، متذکر شد: کارگر همیشه دلش برای مردم و کشور می سوزد و هیچ گاه گرمای هوا و مشقّت باعث این نمی شود تا حواسش پرت شود و کیفیت کار پایین بیاید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی شیرازی پیش از ظهر دوشنبه در همایش حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: قزوین برگ برنده هایی دارد که در کمتر استانی وجود دارد و برخی از آنها در هیچ استانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر همه هستی خود را پای این شهدا بریزیم کم است، افزود: شهید لشگری شهید وارسته ای است که دوران بسیار سختی را گذراند و بیشترین دوران اسارت را طی کرد اما هرگز از هدف و آرمان خود دست برنداشت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: اگر با شهدا زندگی کنیم حیات داریم. مکتب ما مکتب شهادت است و مربی ما شهدا هستند.

وی تاکید کرد: اگر آنچه را که امامین انقلاب ترسیم کردند در همان مسیر قدم به قدم پشت سر ولایت حرکت می کردیم امروز قله ها را بسیار جلوتر فتح کرده بودیم هر چند نیروهای مسلح به این وظیفه به خوبی عمل کردند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح ما این است که تدابیر ولایت را عمل می کنند، اضافه کرد: در بحث موشک و ساخت و بُرد موشک و در تجهیز موشک نقطه زن گام به گام مسیر ولایت را طی کردیم تا به این نقطه رسیدیم.

وی اضافه کرد: امروز موشک شهاب قدیمی شده و موشک های دقیقی همچون خرمشهر و حاج قاسم سلیمانی داریم اما در جنگ اسراییل به کار نبردیم بلکه آنچه به کار برده شد بخش کوچکی از استعداد و توان نظامی ما بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: هر جا در مسیر مکتب ولایت حرکت کردیم به نتیجه رسیدیم. امروز در کشور در شرایطی از امنیت به سر می بریم که نگرانی بابت این مولفه مهم وجود ندارد چرا که خداوند چنان صحنه سازی کرد که ما برای انتقام از آنچه در کنسولگری ایران در سوریه اتفاقاً افتاد و برای انتقام از حرکت احمقانه دشمن، موشک ها را بر سر اسرائیل سرازیر کردیم.

حجت الاسلام شیرازی یادآور شد: امروز خیابان های اروپا صحنه حضور میلیونی مردم در مقابله با استکبار جهانی است و این تصمیم خداست و هرجا با خدا بودیم خدا ما را یاری کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه با اشاره به روز عقیدتی، معلم و روز شهید مطهری تصریح کرد: معلمی شغل اولیا و انبیا و شهداست. همه شهدا تربیت کننده جامعه هستند و مسیر اتصال به خدا را نشان می دهند.

وی در ادامه راه شهدا را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: اگر شهدا نبودند امروز نظام و اسلام وجود نداشت و مشخص نبود امروز تحت چه پرچمی حرکت می کردیم. لذا باید ببینیم چقدر با شهدا مانوس هستیم.

کد خبر 6092246

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود