Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان انیمیشن خلیج فارس گفت: اردوهای جهادی خط بطلانی بر جوسازی‌های دشمن علیه انقلاب است و زمانی که رسانه‌های ما از خدمات بسیجی‌ها پر شود دیگر عده‌ای بی‌حیا نمی توانند نسبت به بسیجی و حزب اللهی‌ها دروغ سازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد عظیما در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به اردوهای جهادی بسیج و اهمیت آن در بحث محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: اردوهای جهادی امروز مهم‌ترین فعالیتی است که در کشور بدون هیچ چشم‌داشتی برای محرومین در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگرچه مهم‌ترین بخش اردوهای جهادی ساخت خانه و مدرسه و بیمارستان است اما به نظر من مهم‌ترین بخش این اردوها تبلیغ و گسترش این روحیه جهادی در جامعه است.

 

کارگردان سینما با بیان اینکه بسیاری از مجموعه‌های دولتی هنگامی‌که یک اقدام عمرانی و آبادانی را انجام می‌دهند آن را رسانه‌ای می‌کنند، گفت: در این میان می‌بینیم که بسیاری از بسیجی‌های ما در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و امکانات بدون هیچ‌گونه چشمداشتی در حال خدمت‌رسانی هستند.

 

وی ادامه داد: این در حالی است که خدمات و فعالیت‌های این افراد دغدغه مند در رسانه‌های رسمی دیده نمی‌شود و شاید به جرئت بگویم این دست اقدامات در هیچ نقطه از دنیا مشابه ای ندارد.

 

عظیما با بیان اینکه رسانه‌های وابسته انقلابی‌ها را طوری نشان می‌دهند که از بیت‌المال ارتزاق کرده و هیچ اقدامی برای این کشور انجام نمی‌دهند، عنوان کرد: اما زمانی که رسانه‌های داخلی به مردم بگویند که عده‌ای دانشجو و بسیجی بدون هیچ چشم‌داشتی به مناطق محروم برای کمک به مستضعفان می‌روند قطعاً مفهوم انقلاب برای آن‌ها تغییر می‌کند.

 

وی تصریح کرد: وقتی یک فرد نفهمی در قبال دزدی‌های پدرش از بیت‌المال به‌صراحت اذعان می‌کند که او سهم خود را از سفره انقلاب برداشته است، رسانه‌های بیگانه همین فرد و تفکر را به‌عنوان تفکر انقلابی معرفی می‌کنند.

کارگردان انیمیشن خلیج‌فارس با تأکید بر اینکه جنس بچه‌های رزمنده در دوران دفاع مقدس از جنس همین جهادگران است، تأکید کرد: ادامه راه شهدا از همین بیل و کلنگ زدن بچه‌های بسیجی می‌گذرد و مردم باید بدانند که تفکر اصلی انقلاب این است.

 

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی خط بطلانی بر جوسازی‌های دشمن علیه انقلاب است تاکید کرد: زمانی که رسانه های ما از خدمات بسیجی ها پر شود دیگر سلبریتی های بی حیا نمی توانند نسبت به بسیجی و حزب اللهی ها دروغ سازی کرده و مردم را علیه آن ها بشورانند لذا مهم ترین نیاز امروز اردوهای جهادی تبلیغ روحیه و اقدامات جهادی است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» گفت: تمام گنبدهای آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه فرو ریخت و از بین رفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در همایش «غزه زنده است» اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی خود در برابر ظلم و زیاده‌خواهی‌ها درس بزرگی را به تاریخ دادند؛ زنان و کودکانی که در شش ماه گذشته بدترین و سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد قربانیان جنگ شش ماهه در غزه را زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند. ۶۰ هزار زن باردار در غزه در شرایط سخت و طاقت‌فرسا زندگی می‌کنند. ۷۰ درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند که متأسفانه مجامع بین المللی سکوت کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا امروز روز سخن گفتن، گفتگو و منطق با دشمن است، گفت: در روایت‌های صحیح، فصیح و رساست که می‌توان پیام مظلومیت را چنان به جهان مخابره کرد که در مرکز استکبار (آمریکا) دانشجویان بایستند و فریاد «فلسطین باید آزاد شود»، سر دهند.

خزعلی با بیان اینکه تمام گنبد‌های آهنین رژیم غاصب، با قدرت نه تنها موشک بلکه رسانه از بین رفت گفت: دشمن خانه‌هایی که از رسانه و دروغ ساخته بودند، توسط همان رسانه‌ها فروریخت؛ فضای روایت‌گری همراه با قدرت علم و شکاف همه آنچه که برای خود بافته بودند، نشان داد که هیمنه آن‌ها دروغین است و فروریخته است.

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز