Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@11:51:35 GMT

فراخوان عمومی برای انتخاب مدیرعامل بیمه ملت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۱۲۵۶

فراخوان عمومی برای انتخاب مدیرعامل بیمه ملت

روزبه کردونی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: پیرو بخشنامه انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب مدیرعامل شرکت "بیمه ملت" ازطریق فراخوان عمومی انجام خواهد شد.

اخبار اجتماعی/ روزبه کردونی در این باره گفت: براساس بخشنامه شماره ۹۳۹۶۵ مورخ 15 مرداد سال جاری سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  تاکید شده است در راستای ساماندهی مساله خطیر عزل و نصب ها، پایبندی به اصول تخصص گرایی و ضوابط شایسته سالاری و نظر به حساسیت و مطالبه قاطبه جامعه به منظور فراهم سازی فرصت های برابر برای همه واجدین شرایط، انتخاب اعضای هیات مدیره‌ها و نیز مدیران عامل شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه و شرکت های رده اول که مستقیماً به هلدینگ‌ها متصل هستند، صرفاً از طریق "فراخوان عمومی" و بررسی رزومه نخبگان صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق بخشنامه مذکور، آگهی انتخاب مدیرعامل شرکت بیمه ملت در رسانه‌های عمومی منتشر و در آن تاکید شده است تمامی افرادی که تمایل به تصدی سمت مدیرعاملی شرکت بیمه ملت را دارند و واجد شرایط آیین نامه ۹۰ شورای عالی بیمه هستند، رزومه کاری خود را ظرف یک هفته از تاریخ این آگهی به آدرس resume@cvpf.ir ارسال کنند.

کردونی افزود: لازم است تمامی افراد داوطلب موارد قانونی درخصوص رعایت ماده ۲۴۱ قانون تجارت در خصوص مدیران و مزایای تصدی سمت را در ارسال درخواست لحاظ کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ حاتم شکری گفت: بیش از ۱۱۰ هزار نفر در این مدت حق بیمه خود را نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان تمدید کردند.

وی افزود: ۹ هزار نفر در استان همدان از این صندوق مستمری بازنشستگی از کارافتادگی و فوت سرپرست خانواده، بصورت ماهیانه دریافت می‌کنند.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: بیش از هزار حکم مستمری بازنشستگی از کارافتادگی و فوت در سال گذشته برای بیمه شده گان صندوق در این استان صادر شد.

شکری از ضریب نفوذ بیش از ۵۱ درصدی این صندوق در استان خبر داد و گفت: ۵۲ کارگزاری در استان همدان به روستاییان وعشایر خدمات ارائه می دهند و تمام فرآیندهای بیمه‌ای به صورت الکترونیکی است.

با بیان اینکه ماهیت این صندوق اختیاری است،گفت: جامعه هدف صندوق یک جمعیت ۹ میلیونی در کشور است.

 

دیگر خبرها

  • حق بیمه کارگران در سال جاری چگونه محاسبه می‌شود؟
  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵