Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: هنوز اطلاع دقیقی در خصوص اینکه آیا حادثه انداختن نوزاد در چاه فاضلاب در شهر اصفهان اتفاق افتاده یا خیر در دست نیست.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص انتشار فیلمی مبنی بر انداختن نوزادی در چاه فاضلاب توسط کودکی حدوداً پنج ساله که توسط دوربین مدار بسته مغازه‌ای ضبط و در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: در خصوص این حادثه هیچ گزارش و امدادخواهی از سازمان آتش نشانی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هنوز اطلاعی در خصوص اینکه این حادثه در اصفهان روی داده یا خیر در دست نیست و صرفا نمی‌توان به نام یک خیابان در خصوص نسبت داده این حادثه به اصفهان بسنده کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان فاضلاب کودک آزاری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۵ کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: ۶ نفر بر اثر غرق شدگی در این استان فوت کردند.

محمدجواد مرادیان شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۴ امروز موضوع غرق شدگی به سامانه ۱۱۵ اورژانس اعلام شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در باتلاق کلستون رخ داد که ۶ نفر شامل یک بزرگسال و پنج کودک قبل از رسیدن عوامل امدادی جان خود را از دست داده بودند

دیگر خبرها

  • فیلم/ توضیحات استاندار خوزستان در خصوص عملیات دفع آب‌های سطحی
  • نشتی خط لوله انتقال آب شرب در خیابان میر اصفهان
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • یک فوتی در اثر انفجار چاه فاضلاب در اردبیل
  • مرگ ۵ کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک