Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:30:30 GMT

خداداد: کسی به داد تیم‌های مشهدی نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۱۵۸۶

خداداد: کسی به داد تیم‌های مشهدی نمی‌رسد

خداداد عزیزی به عنوان یکی از مشهدی های فوتبال ایران اوضاع دو تیم شهرش در فوتبال ایران را زیر نظر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، خداداد عزیزی درباره شرایط فعلی تیم سیاه جامگان گفت: شما خودتان می دانید در فوتبال چه خبر است؛ اسپانسر نمی آید مگر با رابطه. دوم اینکه در شهر ما کسی توجه نمی کند؛ شاید اگر در اصفهان و خوزستان این اتفاق رخ می داد، استاندار می آمد پای کار ولی شهر ما که دومین شهر ایران است و پایتخت فرهنگی کشور است، کسی توجه نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم (ابومسلم) پیش تر بزرگترین تیم شرق کشور بود و هنوز هم هواداران ابومسلم هستند که از این تیم حمایت می کنند.


خداداد عزیزی با اشاره به فردی که می خواهد برای حل مشکلات پدیده پیشقدم شود، تاکید کرد: الان پدیده هم به همین روز افتاده و هیچ کس به فکرش نیست و جالب اینکه یک نفر از خارج مشهد آمده تا مشکل این تیم را حل کند و این همان آقایی است که قبلا با ورود به باشگاه ابومسلم باعث نابودی این تیم شد. امیدوارم افرادی که اطراف پدیده هستند، ضمانت از این شخص بگیرند و بعد تیم را به او بدهند. احتمالا این شخص می خواهد کمک کند، ولی باید ضمانت بانکی قابل توجهی از او بگیرند چون پدیده تیم اول لیگ است و حیف است.

 

خداداد عزیزی (سرمربی) ابومسلم مشهد دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خداداد عزیزی سرمربی ابومسلم مشهد دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر گفت: مأموران پليس امنيت اقتصادی حين كنترل خوروهای عبوری در يكی از محورهای مواصلاتی به يک دستگاه وانت سايپا مشكوک و اين خودرو را به منظور بررسی بيشتر متوقف كردند.
 
سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از اين خودرو مقادير قابل توجهی مواد غذايی قاچاق كه فاقد هرگونه فاكتور خريد و مجوز حمل بود، كشف کردند.
 
مشهدی با اشاره به معرفی يک متهم به اداره تعزيرات حكومتی، ادامه داد: ارزش كالاهای قاچاق كشف شده برابر نظر كارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.
 
وی با تشکر از همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصريح كرد: قاچاق كالا ضربات سنگينی به اقتصاد كشور وارد می كند و پليس با قاطعيت با متخلفات برخورد می كند.

دیگر خبرها

  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • سه لنج صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آب‌های جنوب توقیف شد
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • عملیات «وعده صادق» صلابت و اقتدار مدافعان امنیت را نشان داد
  • بهترین مرکز پخش عمده پلاستیک حراجی در تهران
  • عزیزی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اینکه اسراییل گفته ظرف یک هفته اقدام می‌کند نمایش است/ اقدام بعدی ایران پشیمان کننده‌تر از اقدام شب گذشته خواهد بود
  • علی مشهدی: ایران یک چک افسری در گوش اسرائیل خواباند
  • وقوع بارش‌های پراکنده و موقت برای کرمانشاه
  • (تصاویر) اجتماع مشهدی‌ها در حمایت از حمله سپاه