Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا آینده مدیر اجرایی موفق یوونتوس در فدراسیون فوتبال ایتالیا و در پست ریاست رقم خواهد خورد؟

طرفداری- نتایج ناامید کننده تیم ملی ایتالیا ادامه دارد و پس از حدود نه ماه بلاتکلیف ماندن وضعیت فدراسیون فوتبال ایتالیا، ارگان های ورزشی مهم این کشور می خواهند تا وضعیت نهایی پست ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا را تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کوریره دلاسرا و کوریره دلو اسپورت، از ماه فوریه روبرتو فابریچینی سرپرستی موقت فدراسیون فوتبال ایتالیا را برعهده دارد اما کمیته ملی المپیک ایتالیا می خواهد وضعیت قطعی فدراسیون فوتبال این کشور را مشخص کند. جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی یوونتوس که در هشت سال حضورش در این باشگاه بسیار موفق کار کرده گزینه ایده آلی برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال است و باشگاه های سری آ نیز با این موضوع موافق هستند. در واقع کمیته ملی المپیک ایتالیا تلاش های خود برای متقاعد کردن ماروتا را آغاز کرده است اما سوال این جاست که آیا ماروتا که در هشت سال اخیر، توانسته تا هفت سال قهرمان سری آ را مدیریت کند آیا حاضر به پذیرفتن چنین چالش مهمی خواهد شد یا خیر. در صورتی که ماروتا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا شود، فابیو پاراتیچی که هم اکنون مدیر ورزشی یوونتوس است، ارتقای شغلی خواهد یافت و مدیر اجرایی جدید بانوی پیر خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین 4 بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد 51 و 86 با جریمه 200 میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم