Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@08:23:56 GMT

انشعاب رایگان آب، برق و گاز هزار و 508 مددجو

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۲۲۸۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه بر اساس بند «د» ماده ۳۹ قانون برنامه پنج‌ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بیان کرد: به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، خانوار تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و انشعاب خانگی معاف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس این قانون، مددجویان تحت حمایت می‌توانند تنها یک بار از پرداخت عوارض شهرداری، صدور پروانه ساختمانی و انشعاب آب، برق و گاز معاف شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: در سال 96 در استان قزوین هزار و 508 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از انشعاب رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شده‌اند.
وی گفت: تعامل بسیار خوبی بین کمیته امداد و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برقرار است تا از این طریق بتوانیم خدمات هدفمند و مطلوبی را به خانوار تحت حمایت ارائه کنیم.
صیادی اعلام کرد: از این تعداد 987 خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم از انشعاب رایگان بهره‌مند شده‌اند و 521 انشعاب رایگان نیز به خانوار ساکن در شهرها و مناطق برخوردار واگذار شده است.
وی با اعلام اینکه 836 خانوار از انشعاب رایگان گاز بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: 205خانوار از انشعاب آب، 243خانوار از انشعاب برق، 10خانوار از انشعاب فاضلاب، 80خانوار از گواهی پروانه ساختمانی و134 خانوار از عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه کمیته امداد رسیدگی به مددجویانی را که در مناطق محروم سکونت دارند در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، گفت: هرچقدر گستره همکاری‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی را توسعه ببخشیم، به همان میزان شاهد توسعه و پیشرفت مناطق محروم خواهیم بود.
وی با بیان اینکه مددجویان متقاضی دریافت انشعاب رایگان آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد ادارات محل سکونت خود معرفی‌نامه دریافت کرده و به ادارات مربوطه مراجعه کنند، افزود: کمیته امداد به منظور تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور خانوار تحت حمایت می‌کوشد تا با همکاری خیران و دستگاه‌های اجرایی مسیر خوداتکایی آنها را هموارتر کند.
1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد