Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:10:57 GMT

انشعاب رایگان آب، برق و گاز ۱۵۰۸ مددجو در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۲۳۲۴

انشعاب رایگان آب، برق و گاز ۱۵۰۸ مددجو در قزوین

محمد صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بر اساس بند «د» ماده ۳۹ قانون برنامه پنج‌ساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بیان کرد: به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، خانوار تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی و انشعاب خانگی معاف هستند.

وی ادامه داد: بر اساس این قانون، مددجویان تحت حمایت می‌توانند تنها یک بار از پرداخت عوارض شهرداری، صدور پروانه ساختمانی و انشعاب آب، برق و گاز معاف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین افزود: در سال ۹۶ در استان قزوین هزار و ۵۰۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان از انشعاب رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: تعامل بسیار خوبی بین کمیته امداد و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برقرار است تا از این طریق بتوانیم خدمات هدفمند و مطلوبی را به خانوار تحت حمایت ارائه کنیم.

صیادی اعلام کرد: از این تعداد  ۹۸۷ خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم از انشعاب رایگان بهره‌مند شده‌اند و ۵۲۱ انشعاب رایگان نیز به خانوار ساکن در شهرها و مناطق برخوردار واگذار شده است.

وی با اعلام اینکه ۸۳۶ خانوار از انشعاب رایگان گاز بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: ۲۰۵خانوار از انشعاب آب، ۲۴۳خانوار از انشعاب برق، ۱۰خانوار از انشعاب فاضلاب، ۸۰خانوار از گواهی پروانه ساختمانی و۱۳۴ خانوار از عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اینکه کمیته امداد رسیدگی به مددجویانی را که در مناطق محروم  سکونت دارند در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، گفت: هرچقدر گستره همکاری‌ها با سایر دستگاه‌های اجرایی را توسعه ببخشیم، به همان میزان شاهد توسعه و پیشرفت مناطق محروم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مددجویان متقاضی دریافت انشعاب رایگان آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد ادارات محل سکونت خود معرفی‌نامه دریافت کرده و به ادارات مربوطه مراجعه کنند، افزود: کمیته امداد به منظور تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور خانوار تحت حمایت می‌کوشد تا با همکاری خیران و دستگاه‌های اجرایی مسیر خوداتکایی آنها را هموارتر کند.

کد خبر 4400308

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک به محرومان کمیته امداد قزوین مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز شهرکرد بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه احتکار مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی