Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تارنمای رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک از «زهرا نعمتی» نماینده تیم ملی کشورمان در رشته تیراندازی با کمان بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، به عنوان محبوبترین و موفق ترین بانوی پارالمپین ایران در این بازیها نام برد.

به گزارش ایرنا، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا باقی مانده است، تارنمای رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک امروز (سه شنبه) در گزارشی با ابراز اطمینان از اینکه مسابقات رشته تیراندازی با کمان با بالاترین کیفیت برگزار می شود، از نعمتی به عنوان محبوبترین و موفق ترین تیرانداز ایرانی نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رقابت ها 6 قهرمان پارالمپیک و 3 قهرمان جهانی مهمترین تیراندازان رشته تیراندازی هستند، رشته ای هیجان انگیز که از 7 اکتبر (15 مهر) در مجموعه ورزشی «گلورا بانگ کارنو» آغاز می شود.
در این بین، شاید حساس ترین رقابت ها در رشته ریکرو انفرادی بانوان رقم بخورد، جایی که نعمتی از ایران با «چان یان وو » نماینده چین پیکار می کند. نعمتی به زعم بسیاری محبوبترین و موفق ترین بانوی ایرانی شرکت کننده در این بازیهاست. او در رقابت های المپیک و پارالمپیک ریو حضور یافت و پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک 2016 ریو بود.
او در رقابت های پارالمپیک 2016 ریو با شکست دادن چان یان مدال طلا را به گردن آویخت و یک سال بعد در مسابقات قهرمانی 2017 پکن بار دیگر طلا را از آن خود کرد؛ با این تفاوت که این بار چانیان در جایگاه سوم قرار گرفت.
از دیگر رقابت های حساس این رشته می توان به ریکرو انفرادی مردان اشاره کرد؛ جایی که «غلامرضا رحیمی» قهرمان ریو 2016 می بایست به مصاف قهرمان کنونی جهان یعنی لیژو ژایو از چین برود.
در سوی مقابل در رده تیمی، چین کشور مدعی خواهد بود. چینی ها در المپیک ریو در بخش کامپوند و ریکرو تیمی 2 طلا را به دست آوردند و سال 2017 هم در ریکرو تیمی بانوان در پکن مدال طلا را از آن خود کردند.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی از 14 تا 23 مهر ماه برگزار خواهد شد. کاروان اعزامی کشورمان 10 مهر ماه تهران را برای شرکت در این بازیها ترک می کند.
نعمتی نماینده کشورمان در مسابقات تیراندازی با کمان بازیهای آسیایی جاکارتا بود که پس از صعود به یک هشتم نهایی به دلیل سهل انگاری و یک اشتباه فاحش محل رقابت ها را ترک کرد تا به حذف وی از گردونه رقابتها منجر شود.
نمایندگان ایران در چهاردهمین و آخرین روز بازی های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا، با کسب 20 مدال طلا، 20 نقره و 22 برنز با یک پله سقوط نسبت به دوره گذشته، بازی ها در رتبه ششم قرار گرفتند.
ورزشی**3991**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پاراآسيايي 2018 ايران زهرا نعمتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان