Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «صائب عریقات» عضو ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که این تشکیلات از رژیم صهیونیستی به دادستانی دیوان بین المللی کیفری شکایت کرده است.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: علت این شکایت، جنایت های اسرائیل و اقدامات خصمانه آن بوده است.

عریقات در ادامه با اشاره به حمایت های آمریکا از تل آویو گفت: آمریکا گمان می کند که انکار حقایق، موجب از بین رفتن آن (حقایق) می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: آمریکایی ها به دنبال آن هستند تا نوار غزه را برای همیشه از کرانه باختری جدا کنند.

عریقات ادامه داد: بدون شک نوار غزه طرح شوم معامله قرن را به شکست می کشاند اما مقدمه تحقق این مهم، پایان جدایی و حصول آشتی ملی است.

کد خبر 4400356

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی صائب عریقات فلسطین مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا سوریه عراق روسیه ایران فلسطین رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ افغانستان بصره ترکیه ادلب عربستان سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری