Web Analytics Made Easy - Statcounter

برهانی‌فر، رئیس دانشگاه آزاد استان البرز در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی، فضا‌های آموزشی و اداری واحد هشتگرد بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد کرج، محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور در واحد هشتگرد از روند اجرای طرح‌های عمرانی، فضا‌های آموزشی و اداری این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این بازدید برهانی‌فر ضمن بازدید از فضا‌های آموزشی، دفاتر مدیران گروه‌های آموزشی، کلاس‌های درس و اتاق‌های اداری، نمازخانه و محوطه دانشگاه از نزدیک با کارکنان، استادان و دانشجویان واحد هشتگرد دیدار کرد.

برهانی‌فر با حضور در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی نشستی با رمضان جهانیان رئیس واحد هشتگرد و جمعی از مسئولین و معاونین وی داشت و توصیه‌هایی در خصوص سرعت بخشیدن به پیشرفت همه جانبه این مرکز دانشگاهی را عنوان نمود.

وی همت و تلاش مسئولین و کارکنان دانشگاه و نیز بهره مندی از همکاری‌های مسئولین شهرستان ساوجبلاغ و شهر هشتگرد را از عوامل مهمی دانست که بر تسریع روند توسعه این دانشگاه تاثیرگذار هستند و از رئیس واحد هشتگرد و سایر مسئولین ذیربط خواست با تعامل هرچه بیشتر با مسئولین شهری به انجام طرح‌های درآمدزایی و اقتصادی با تکیه بر بنیه علمی پژوهشی دانشگاه و پتانسیل‌های صنعتی و اقتصادی سرعت بیشتری بدهند.

رئیس واحد هشتگرد نیز به بیان گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه پرداخت.

وی راهکار‌های پیشنهادی خود را در خصوص مسائل و مشکلات موجود تشریح کرده و به برخی از مهمترین برنامه‌های واحد هشتگرد در سال تحصیلی جدید اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرج دانشگاه آزاد هشتگرد طرح های عمرانی بازدید از دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   جلسه‌ای با هدف  بررسی راهکارهای عملیاتی شدن طرح جامع جهاد علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

 در این جلسه راهکارهای اجرایی سازی  طرح جامع جهاد علمی بر مبنای تفاهم نامه همکاری پژوهشی وتحقیقاتی فیمابین دانشگاه آزاد اسلامی وموسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در این جلسه گفت: تعامل سازنده با نهادهای موثر در حوزه فناوری و نوآوری برای سرعت بخشیدن به جریان تحقیقات واز بین بردن انحصارطلبی در تحقیقات و نوآوری، جذب ذهن‌های برتر و استفاده از ظرفیت استادان، دانشجویان، نخبگان و نوآوران به منظور حل مساله صنعت و جامعه از اهداف و اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی استان   بر مبنای رسالت و اسناد بالادستی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری است.

یاشار زهفروش  افزود:امیدوارم با حمایت مرکز نوآوران شهید فهمیده پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیازصنایع دفاعی تا مرحله تبیین دانش فنی پیش رود تا با جهت دهی فعالیت‌های علمی نخبگان در راستای نیازهای طرفین و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد بتوانیم نقش دانشگاه را در راستای حل مساله علمی کشور به منصه ظهور برسانیم.

 

در ادامه جلسه رئیس دفتر شهید فهمیده با معرفی پتانسیل‌های همکاری مشترک با مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح، به تشریح طرح جهاد علمی نیروهای مسلح که بخشی از آن نیز در وزارت دفاع در حال انجام است پرداخت و

آیدین صنم نژاد افزود:زمینه‌ها و حمایت‌هایی که در قالب این طرح از دانشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی صورت می‌گیرد شامل حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با موضوعات مرتبط با نیازهای صنایع دفاعی کشور، حمایت از پروژه های نوظهور و بدیع، حمایت از طرح‌های پژوهش و فناوری مورد نیاز صنایع دفاعی، حمایت از فرصت‌های مطالعاتی داخل و خارج از کشور مرتبط با نیازهای صنایع دفاعی است.

وی افزود:  حمایت از برگزاری رویدادهای علمی و فناوری، حمایت از ایجاد مراکز فناوری مشترک، حمایت از انجمن‌های علمی و هسته‌های پژوهشی از دیگر محورهای همکاری مشترک است که  دانشجویان، نخبگان و مخترعان می‌توانند با مراجعه به دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه از حمایت‌های مادی و معنوی دفتر شهید فهمیده استان بهره‌مند شوند.

در پایان جلسه نیز از برخی امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه بازدید شد.

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران