Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-اگر بنا بر نقد شیخ حسن روحانی و دولت اوست این چه دستاویزی است که برخی در طیفی خاص انتخاب کرده‌اند. آیا به واقع نمی‌توان حسن روحانی را به شکل دیگری نقد کرد؟

حتما برای نقد باید آنچه را ضد انقلاب بالا آورده است دوباره بلعید؟ مثلا نمی توان به صورت کارشناسی حرف زد ، مقاله نوشت سخنرانی کرد و حتی شعار داد؟ آیا واقعا در میان رفقای ما تا این حد کارشناس و کاربلد حوزه های مختلف کم است که باید با فحاشی و تهدید نقد کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم این چنین شکلی از نقد که چنین اتهامی را متوجه انقلاب می سازد ؟

همه ما چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به حسن روحانی نقدهایی داریم هر کدام از زویه دید و باور خودمان، هر کس دیگر هم بود همین نسبت میان ما و رییس جمهور مستقر برقرار بود. مگر در زمان سیدمحمد خاتمی غیر از راستگرایان، همین جریان چپ در موارد متعددی منتقد او نبود؟ یا مگر در زمان محمود احمدی نژاد غیر از اصلاح طلبان، همین رفقای منتقد آقای هاشمی و روحانی معترض برخی کارهای احمدی نژاد نبودند؟ 

هدف حتما زیر سوال بردن نقد و نقادی رییس جمهور مستقر نیست که صد البته باید حسن روحانی را نقد کرد و او هم به هیچ وجه حق ندارد از نقد و نقادی برنجد . مساله اساسی بر سر نحوه نقد است.

اصلا چرا اینقدر موضوع را سخت و پیچیده می کنیم؟ چه راهی بهتر از اینکه ما رهبر معظم انقلاب را الگوی زیست سیاسی خود کنیم. مداقه کنیم که حضرت ایشان چگونه با حسن روحانی و دولتش مواجه شده اند.ایشان هر جا لازم بوده که دولت و رییس جمهور را نقد کنند بسیار کارشناسی و با نگاه کاملا مسلط و علمی که حتما ماحصل مطالعه دقیق در امور و کسب اطلاعات دقیق است این کار را انجام داده و تذکرات راهگشایی به دولت داده اند . هر جا هم که لازم بوده در کنار این نقدها به حمایت قاطعانه از دولت پرداخته اند. چرا ما اینگونه نباشیم؟ چرا ما وقتی می خواهیم روحانی را نقد کنیم اینگونه عمل نمی کنیم؟ چرا آنجایی که برای نظام و انقلاب لازم است و هنگامه حمایت فرا می رسد به دلایل سیاسی سر در لاک خود می بریم.

مگر غیر از این است که شیخ حسن روحانی رییس جمهور ایران و رییس جمهور نظام است؟ پس چرا با او چنین برخورد می کنیم ؟ چرا او را تهدید به سرنوشت هاشمی رفسنجانی می کنیم؟ چرا از هاشمی یک چهره ضد انقلاب و معاند ساخته ایم و به روحانی هشدار می دهیم شبیه او نشود؟

واقعیت این است که هاشمی جزوی از تاریخ انقلاب اسلامی است، برای این انقلاب کارهای فراوانی هم کرده است . حتما هم به او نقدهایی جدی در مورد برخی تصمیمات در ادوار مختلف وارد است، اما بهتر است همین حالا توهین و تهمت به متوفی را تمام کنیم.
هاشمی هاشمی است و روحانی. بیایید این بازی زشت را همین امروز تمام کنیم.

نه «استخر فرح»، قبری که برای همه یک اندازه است در انتظار همه ماست. خدایی هست و روز محاسبه در پیش؛ همین دنیا کاری کنیم که خدا ما را بیامرزد. "وَمَن یَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلآ اللَّه

خبرانلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی فعلی در باغ‌های درختان میوه سردسیری بادام و زردآلو برای کنترل آفت‌های لیسه درختان میوه و زنبور مغزخوار بادام پس از ریزش ۷۰ درصد گلبرگ‌ها به سمپاشی با سموم مناسب با مشورت حفظ نباتات در هوای آرام و بدون بارندگی اقدام شود.

وی همچنین از فعالان بخش کشاورزی خواست در دمای کمتر از ۱۸ درجه از تهویه حداقلی و در دمای ۱۸ تا ۲۸ درجه از تهویه انتقالی و برای طیور با سن بیش از ۲۸ روز و دمای بالای ۲۸ درجه از تهویه تونلی استفاده کنند.

رییس جهاد کشاورزی استان یزد همچنین نصب دستگاه هواده به استخر پرورش ماهیان سردابی و روشن کردن آن در تمامی ساعات روز به‌ویژه شب هنگام برای جلوگیری از کاهش اکسیژن استخر و وقوع تلفات و صید در اسرع وقت با توجه به افزایش دما را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 6094123

دیگر خبرها

  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند