Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@20:59:19 GMT

درب شورای شهر بروجرد تخته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۴۱۴۴

مهر نوشت: فرماندار بروجرد با اشاره به تعطیلی ۴۵ روزه شورای شهر بروجرد، گفت: در حال حاضر این شورا هیئت رئیسه ندارد و مردم این شهر از عملکرد هر 9 نفر شورای شهر نا امید هستند.

رضا آریایی با اشاره به موضوع «تخته» شدن درب ساختمان شورای شهر بروجرد از سوی تعدادی از شهروندان بروجردی، اظهار داشت: مردم بروجرد از عملکرد شورا در سطح شهر بروجرد ناامید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم از عملکرد مجموع ۹ نفر اعضای شورای شهر ناامید هستند.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۴۵ روز بوده که جلسات شورای شهر تشکیل نمی شود، عنوان کرد: مردم نیز به شدت از این قضیه ناراحت هستند چرا که مراجعه می کنند به شهرداری و کار آنها «خوابیده» است.

کاری در شهرداری بروجرد صورت نمی گیرد

فرماندار بروجرد با بیان اینکه عملا کاری در شهرداری صورت نمی گیرد، گفت: هفته های گذشته، در هر هفته شورا سه جلسه داشته است و هر جلسه هفت تا هشت مصوبه داشته و هفته ای ۲۰ تا ۳۰ مصوبه در شورای شهر داشته ایم.

نارضایتی شدید مردم از شورای شهر

آریایی، ادامه داد: در حال حاضر ۴۵ روز بوده که یک مصوبه در شورای شهر تصویب نشده چرا که عملا شورای شهر هیئت رئیسه ندارد و مردم نیز از این قضیه به شدت ناراضی هستند.

وی، تصریح کرد: امروز نیز عده ای اقدام به این کار کرده اند، به نیروی انتظامی گفته ایم که موضوع را پیگیری و عوامل را شناسایی کند و برخورد قانونی داشته باشد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند