Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@20:19:57 GMT

جام ملتهای آسیا درامارات بدون دشمن کی روش!

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۴۲۷۰

در جام ملت های آسیا 2019 امارات از تکنولوژی VAR که مورد انتقاد شدید کارلوس کی روش بوده است، استفاده نمی‌شود و به جای آن از دو کمک داور پشت دروازه بهره گرفته می‌شود.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی و به نقل از الرای، جام ملت‌های آسیا 2019 در زمستان سال جاری به میزبانی امارات برگزار خواهد شد. با وجود این که پیش‌بینی می‌شد که در این رقابت‌های مهم از VAR استفاده شود اما ظاهرا کنفدراسیون فوتبال آسیا برخلاف فیفا در جام جهانی روسیه به چنین نتیجه‌ای نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگویی که با DPA داشت تاکید کرد که به علت کمبود وقت و نبود آموزش های لازم در جام ملت‌های آسیا 2019 امارات از تکنولوژی VAR استفاده نمی‌شود اما به جای آن از دو کمک داور پشت دروازه استفاده می‌شود به این امید که تعداد خطاهای تاثیر گذار داوران کم شود. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران امیدوار است که با هدایت کارلوس کی‌روش بتواند در امارات بعد از مدت‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان

پس از هواپیماهای بدون سرنشین که در آسمان اوکراین به وفور دیده می‌شوند، حالا نوبت به ربات های زمینی رسیده که خط مقدم نبرد را پر کرده‌اند.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش اوکراین به شکل افزایشی به وسایل رباتیک بدون سرنشین گرایش پیدا کرده تا مجبور نشود سربازان خود را در معرض خطر قرار دهد.

 ارتش اوکراین از این ربات‌ها برای مین گذاری در محدوده‌های دشمن، قرار دادن مواد منفجره، شلیک، انفجار و در مواردی معدود تخلیه مجروحان از محدوه خطر استفاده می‌کنند.

جزئیات بیشتر از عملکرد ربات‌ سربازهای اوکراین را در تصاویر گزارش ببینید.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ربات سرباز با قدرت تشخیص دشمن و نیرو‌های خودی (ویدئوی ساختگی) هشدار برای تولید روبات های قاتل نخستین رباتهای سرباز و خلبان‌ رونمایی می‌شوند

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال