Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@00:23:05 GMT

آغاز بليت فروشي الكترونيك بازي هاي پرسپوليس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۴۳۳۶

آغاز بليت فروشي الكترونيك بازي هاي پرسپوليس

خبرگزاري آريا- فروش بليت الكترونيك بازي هاي پرسپوليس از امروز سه شنبه و براي بازي با نساجي قائمشهر آغاز مي شود و هوادارن مي توانند براي اين منظور به سايت www.Gishe3.ir مراجعه كنند.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، با اقدام هاي صورت گرفته در جهت رفاه حال هواداران، شرايطي فراهم امده ست تا از اين پس امكان تهيه بليت بازي هاي پرسپوليس در ليگ برتر به شكل الكترونيك فراهم آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اين اساس از صبح امروز ،سه شنبه، امكان خريد بليت بازي با نساجي قائمشهراز طريق سايت www.Gishe3.ir  فراهم شده است. هواداران در صورت در اختيار داشتن كارت بانكي داراي رمز دوم مي توانند با مراجعه به اين سايت نسبت به خريد بليت بازي در جايگاه مورد نظر خود اقدام كنند و ضمن ارايه كد ملي خويش ، پس از تكميل فرايند خريد كد پيگيري دريافت خواهند نمود. هواداران به منظور حضور در ورزشگاه حتما بايد اين كد پيگيري و كارت ملي خود را همراه داشته باشند تا بليت بازي را دريافت كنند.
شايان ذكر است عرضه بليت اين بازي علاوه بر اين در گيشه هاي فروش بليت ورزشگاه ازادي هم انجام خواهد شد و علاقمندان براي حضور در اين بازي و حمايت از سرخپوشان، مي توانند از اين طريق هم اقدام نمايند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازي هاي پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه، روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره دلیل تصمیم خود برای شکایت متنی به شرح زیر منتشر کرده است. 
«در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه ، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متاسفانه علی رغم تذکرات  قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار  صورت نگرفت.
همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان  اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.
از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.»

گفتنی است باشگاه سپاهان همچنین ویدیویی از رفتار هواداران زن پرسپولیسی ضمیمه شکایت خود کرده است.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید