Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰ درصد از سند راهبردی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تدوین که مابقی نیز در حال انجام است. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حمید کریمی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت دوچرخه‌سواری با حضور رئیس فدراسیون اظهار داشت: استان از موقعیت جغرافیایی خبو و ارتفاع بالایی از سطح دریا برخوردار است که می‌تواند زمینه تمرین تیم‌های بزرگ کشور را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موقعیت استان برای برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان و جاده افزود: رودخانه بزرگ زاینده‌رود از استان عبور می‌کند و 70 تا 90 درصد جاده در امتداد این رودخانه است و با مناظر زیبایی که دارد بهترین مکان برای برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت توجه به ورزشکاران حرفه‌ای در استان بیان کرد: کاروان استان در بازی‌های آسیایی 3 مدال نقره را کسب کردند که به هر کدام 8 میلیون تومان اهدا می‌شود.

کریمی با بیان اینکه تأمین زیرساخت‌های ورزشی از برنامه‌های آینده این دستگاه است، خاطرنشان کرد: زمین پیست خاکی بروجن یکی از بی‌نظیرترین پیست‌ها است که دور تا دور آن آسفالت می‌شود برای ورزش اسکیت و دوچرخه‌سواری استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41350/P1336/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید