Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته‌ها می‌گذرد و مدام ایده چرخشی بازی کردن کیلور ناواس و تیبو کورتوا در همه تورنمنت‌ها قوت می گیرد.

طرفداری - تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی جدید رئال مادرید در بازی با اتلتیک بیلبائو در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گیرد.

به گزارش مارکا، پس از تجربه اولین بازی در مقابل لگانس، کورتوا روز شنبه در بازی خارج از خانه دشوار مقابل اتلتیک بیلبائو نیز درون دروازه کهکشانی‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوپتگی تصمیمش را پیش از وقفه بازی‌های ملی گرفته و اگر در این روزهای باقی مانده اتفاق خاصی رخ ندهد، کورتوا اولین محک جدی‌اش را در سن مامس می‌خورد و اگر عملکرد خوبی داشته باشد، چه بسا جایگاهش در پایان فصل را هم تضمین کند.

کیلور ناواس پس از انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، هنوز برای رئال مادرید به میدان نرفته و این روند حداقل تا اولین بازی تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رم، ادامه خواهد داشت. پس از سوپرکاپ اروپا، لوپتگی در چهار هفته ابتدایی لالیگا به هر یک از دو دروازه بانش، دو بار فرصت داده است. سه شنبه هفته بعد شاید خیلی چیزها درباره برنامه‌ای که لوپتگی از آن برای پست دروازه تیمش صحبت کرده بود، روشن شود.

باید دید سرمربی رئال مادرید تورنمنت‌ها را به طور کلی بین دو دروازه بانش تقسیم می‌کند یا قصد دارد به طور چرخشی در همه رقابت‌ها به آنها بازی بدهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)