Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، صبح امروز همایش یاوران ولایت با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، ائمه جمعه انار و امینشهر، فرمانده سپاه انار و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان در ناحیه دمقاومت سپاه برگزار شد.
در این مراسم فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: ماه محرم و صفر به ویژه ایام عزاداری شهادت امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش در کربلا از فلسفه بسیار عمیقی برخوردار است که باید همه برای شناخت این فلسفه بزرگ تلاش کنیم؛ و در این همایش اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها برای تضعیف نظام به بن بست رسیده اند و اکنون به جنگ اقتصادی و روانی دل بسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اهداف دشمن از جنگ اقتصادی و روانی را، ایجاد نابسامانی مالی و پولی و ارزی کشور، ورشکستگی نهاد‌های مالی، گرانی لجام گسیخته، اعتصاب در اصناف، نارضایتی مردم، جو سازی و تغییر ذائقه مردم برشمردند.
وی گفت: کشورایران در عرصه امنیت امن‌ترین کشور دنیاست و این امنیت مدیون تدابیر روشنفکرانه رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و زحمات شبانه روزی نیرو‌های اطلاعات و امنیت می‌باشد.
سردار ابو حمزه گفت: افرادی در داخل کشور آگاهی ندارند و افرادی اگاهی کامل دارند، ولی مغرضانه اهداف نظام را نشانه گرفته اند.
وی گفت: برخی تصور می‌کنند دشمنی امریکا با ایران به خاطر مسائل هسته‌ای است در صورتی که بحث هسته‌ای ۱۱ سال است که ایجاد شده و دشمنی امریکا با ملت ایران سابقه طولانی دارد.
وی افزود:در طول چهل سال عمر نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به فشارها، اقدامات بسیار خوبی در تمامی زمینه‌ها صورت گرفته است و تمامی مدارک آن موجود است، ما در این چهل سال هزاران قوت و هزاران ضعف هم داشته ایم، ولی دشمن همه قوت‌ها را کنار می‌زند و مدام اشکالات و ایرادات را پر رنگ می‌کند تا دل مردم را خالی کند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما نباید فشار‌های اقتصادی را بر مردم تحمیل کنیم و باید نظارت داشته باشیم، زیرا دشمن می‌خواهد در اذهان جامعه این را تداعی کند که مشکلات اقتصادی بخاطر اصل نظام است در صورتیکه حل مشکلات اقتصادی وظیفه دولت، مجلس و قوه قضائیه و مدیریت مسئولین می‌باشد.
وی گفت: بعضی از افراد جامعه همه مشکلات را به رهبری ارتباط می‌دهند در صورتیکه هیچ ربطی به رهبری ندارد و وظایف رهبری در قانون اساسی تعریف شده است و دشمن می‌خواهد این مشکلات را به رهبری نسبت دهد و رهبری را تضعیف کند.
وی بیان داشت:ستون انقلاب و جمهوری اسلامی ایران امامت و ولایت است و دشمنان به دنبال این هستند که ستون را تضعیف و نظام را ازبین ببرند که هرگز موفق نخواهد بود.
فرمانده سپاه ثار الله استان کرمان در این مراسم تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد اقدامات وکار‌هایی که انجام شده به مردم گفته شود و می‌خواهد یاس و نا امیدی را به جامعه تزریق کند و ما باید هوشیار باشیم تا دشمن نتواند رخنه و شبهه کند.
وی گفت: همه ما مسئولین نسبت به مردم مدیونیم و باید به مردم خدمت کنیم و کشور ما در هیچ زمینه‌ای کمبود ندارد و مشکلات اقتصادی کنونی کشور ۳۰ درصد به روابط خارجه و ۷۰ درصد به داخل کشور و مدیریت بر می‌گرددو نظام کنونی، مدیریت جهادی و انقلابی نیاز دار و با مدیریت جهادی وانقلابی تمام مشکلات حل می‌شود.
وی مدیریت جهادی و انقلابی را در کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت دانست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است