Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@10:07:44 GMT

اتحاد و همدلی رمز عبور از مشکلات

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۵۵۰۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای راهبردی و سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در جمع مدیران استانی و کشوری گفت: با فداکاری و وحدت و همدلی و به دور از هر گونه احساسات و سیاست کاری به سوی برگزاری محرم و صفر و ودهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب می رویم.

آیت الله دری افزود:  همه برای نظام و انقلاب که ثمره خون شهیدان و یادگار امام است تلاش خواهیم کرد چرا که  این انقلاب برای همه آحاد مردم و همه اقوام است و باید ید واحده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی دبیر شورای راهبردی و سیاست گذاری چهلمین سالگرد انقلاب و قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور که مهمان ویژه امروز استان بود، از شکل گیری جلسات و کارگروه های تخصصی برای برگزاری سالگرد انقلاب گفت و افزود: دشمنان نظام به دنبال شکاف و اختلاف بین مردم، انقلاب و مسئولان هستند و همه در قبال دستاورد های انقلاب و خون شهدا مسئول می باشیم.

لطیفی گفت: می بایست دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنیم که یکی از کارها، برگزاری جشن های با شکوه انقلاب است.

آقازاده استاندار مرکزی هم ضمن اشاره به تهدیدات و تحرکات دشمنان نظام و انقلاب در راستای بی اعتمادی مردم و نارضایتی آنها خاطر نشان کرد: مردم ما بارها امتحان خود را پس داده اند و پا پس نخواهند کشید چون انقلاب برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام خمینی (ره) است

آقازاده افزود: با بصیرت کامل هم ماه محرم و صفر و هم جشن 40 سالگی انقلاب را پشت سر خواهیم گذاشت.

حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هم در این همایش از اجرای سیاست های ابلاغی، جلسات مکرر با مسئولان و برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب گفت و افزود: با شعار افتخار گذشته-امید به آینده پیش رفته ایم و در این زمان حساس با تلاش و همت و بزرگواری مردم، این کار جهادی و انقلابی را انجام خواهیم داد و به دشمنان و بدخواهان اجازه نفوذ و سو استفاده را نخواهیم داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اتحاد و همدلی عبور از مشکلات آیت الله دری استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه فرهمندپور دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با نقد بهره برداری سیاسی جناح‌های مختلف از موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده در جهت تقابل و توازن قوا در جریان‌های سیاسی، انتخاباتی و موسمی، به ارزیابی سهم دغدغه‌های مرتبط با این موضوع در ساختار حکمرانی کشور پرداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با مهم دانستن افزایش فرصت کنشگری زنان در سپهر سیاسی کشور و تقویت ساختار‌های فعال موجود در این زمینه، ساختارسازی یا صرف افزایش کمّی زنان کنشگر سیاسی را کافی ندانست و بر ضرورت تمرکز بر حل مسائل واقعی زنان و نهاد خانواده و ارائه کارنامه بر این اساس تأکید کرد.

فرهمندپور با تشریح مأموریت‌های ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دانشجویان فعال و دغدغه‌مند خواست تا با شناسایی مسائل واقعی زنان و خانواده‌ها در میدان عینی جامعه در مسیر سیاستگذاری مطلوب‌تر و اثربخش‌تر این نهاد سیاستگدار کمک کنند.

وی افزود: ارزیابی میزان اثربخشی سیاست‌های طراحی شده و فعالیت همه جانبه در مسیر ادراک سنجی اجتماعی و البته ادراک‌سازی مثبت در راستای سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات همه اجزاء ساختار حکمرانی جمهوری اسلامی از مأموریت‌های مهم تشکل‌های دانشجویی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده