Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@13:23:15 GMT

احسان حدادی با وزیر ورزش دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۵۵۱۴

احسان حدادی با وزیر ورزش دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احسان حدادی با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

حدادی در این باره گفت:: رفتار و محبت سلطانی‌فر نسبت به قهرمانان ملی واقعا پدرانه و مسئولانه است و همین موضوع باعث دلگرمی است.

وی ادامه داد: وزیر ورزش از من خواست با تمام توان برای مدال طلای بازی‌های المپیک تلاش کنم و وزارتخانه و فدراسیون همه گونه حمایتی از من خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب قهرمان المپیک لندن گفت:: تا المپیک ۲۰۲۸ که ۴۲ ساله می‌شوم، انگیزه حضور در میدان دارم و قول می‌دهم نخستین ورزشکار ایرانی باشم که ۶ مدال طلای بازی‌های آسیایی را خواهد گرفت.

حدادی درباره تقدیم مدالش به رئیس جمهور عنوان کرد: همین جا اعلام کنم من به روحانی رای دادم و هیچ‌وقت از آن پشیمان نیستم. می‌دانم دولت و کشور در چه شرایط سختی، ورزش و قهرمانان را کمک می‌کنند و برای همین ما هم در کنار مردم کشور و مسئولان برای حل مشکلات ایستاده ایم.

رکوددار پرتاب دیسک آسیا گفت:: تمایلی ندارم به حاشیه بروم. همه من را تمام شده می‌دانستند، ولی با کمک خداوند و خانواده ام و با تلاش زیاد بازگشتم و اینکه می‌گویند ورزشکار پر خرجی هستم درست نیست. برای طلای المپیک و قرار گرفتن در بین بزرگان جهان بایستی هزینه و با مربیان بزرگ کار کرد تا نتیجه بگیریم حقوق ماهیانه من تنها یک میلیون و دویست هزار تومان است که از کمیته ملی المپیک و صندوق حمایت از قهرمانان می‌گیرم.

حدادی درباره نتایج کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت:: بهترین و کیفی‌ترین کاروان را داشتیم و اگر تمام بازی‌ها در جاکارتا متمرکز بود حتما در جدول مدالی جایگاه بالاتری پیدا می‌کردیم، ولی من از نتایج کاروان ایران و بخصوص دوومیدانی راضی هستم.

وی درباره آینده و زندگی قهرمانی گفت: دوست دارم ازدواج کنم و بسیاری از قهرمانان در سن من با کمک خانواده توانسته اند موفقیت‌های بیش‌تری بدست بیاورند و شاید در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: احسان حدادی سلطانی فر وزیر ورزش بازی های آسیایی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند