Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بابل از برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام محرم خبر داد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی امروز در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شهرستان مبارزه با آشوب‌های خیابانی است و در این راستا تلاش‌هایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم انقلاب ما ادامه انقلاب امام حسین (ع) است، افزود: این ایستادگی و مقاوت در انقلاب اسلامی باعث عزت جمهوری اسلامی ایران شد.

فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: انقلاب اسلامی با نگاه به موضوع عاشورا درس مقاومت و ایستادگی گرفته و دیگر ملت‌ها نیز آن روحیه مقاومت و ایستادگی را از ملت ما یاد گرفتند.

وی بیان کرد: دشمن هر روز بدنبال این است که فاصله بین مردم و انقلاب فاصله ایجاد کنند و در کنار رهبری معظم دشمن تا به الان نتوانست اهداف خود را در کشور ما پیاده کند.

شریفی گفت:  سپاه پاسداران بر اساس وظیفه ذاتی خودش در دفاع از انقلاب اسلامی و برای دفع توطئه دشمن برنامه آماده به رزم خودش را در سراسر کشور به نمایش خواهد گذاشت.رزمایش محمد رسول‌الله در روزهای 23 و 24 شهریور در شهرستان بابل با حضور بسیجیان شهرستان برگزار خواهد شد.گردان‌ها در مکان‌های اردوگاهی و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و راهپیمایی‌های شبانه تا صبح روز شنبه این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: درهفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در بابل، تجلیل از رزمندگان در پایگاه‌های بسیج و عطرافشانی گلزار شهدا را در برنامه خواهیم داشت.هفته آینده با هماهنگی‌های که با استان شد بناست برنامه وداع با 15 شهید خوش‌نام را در شهرستان داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

R41358/P1361/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر مقدس قم خواهند بود.

مراسم وداع با این دو شهید گمنام شامگاه پنجشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه قم با این دو شهید گمنام وداع کردند و سپس در حمایت از دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی با تجمع در مسجد این دانشگاه علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس شعار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095157

دیگر خبرها

  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس