Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:22:59 GMT

رستمی: باید دانشگاه را به نقطه مطلوب و تمدن‌ساز برسانیم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۵۹۱۵

رستمی: باید دانشگاه را به نقطه مطلوب و تمدن‌ساز برسانیم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به وظایف اصلی امروز دانشگاه‌ها گفت: باید دانشگاه را به نقطه مطلوب و تمدن‌ساز برسانیم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در دانشگاه‌های سراسر کشور در مراسم معارفه رئیس جدید این نهاد طی سخنانی اظهار داشت: باری بر دوش ما گذاشته شده است که این بار بزرگ بدون کمک و همراهی همه شما عزیزان به مقصد نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

توصیه رییس دفتر رهبر انقلاب به به اساتید و روحانیون

وی افزود: امیدوارم و این اطمینان را دارم که با کمک شما عزیزان و توجه مقام معظم رهبری به مقوله مهم دانشگاه می‌توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به شرایط فعلی کشور یادآور شد: در فضای کنونی آنچه که ملت ما با آن مواجه است، دشمنانی است که به عنوان حزب شیطان نقاط قوت نظام اسلامی را هدف قرار داده  و به دنبال این هستند که این نقاط قوت را از ما بگیرند.

حجت الاسلام رستمی افزود: معنویت و همراهی و هماهنگی امام و امت از مهمترین نقاط قوت نظام اسلامی است و دشمن به دنبال این است با جایگزین کردن یأس و ناامیدی، بی‌اعتمادی را در بین مردم رواج دهد. بی‌تردید یکی از کانون‌های دفاع و فعال در این زمینه دانشگاه است. دانشگاه به عنوان مهد علم و کانون اساسی حرکت دهنده کشور به سمت قله‌های تمدن می‌تواند در این زمینه نقش بسیار موثری را ایفا کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به ظرفیت نقش‌آفرینی دانشگاه و وضعیت فعلی دانشگاه‌های ما در الگودهی به جامعه یادآور شد: به نظر، دانشگاه ما در شرایط فعلی با نقطه مطلوب فاصله دارد. لذا باید تلاش کنیم با حضور شما و دانشجویان پرکار، با نشاط و فرزانه که می‌توانند به مدیران آینده کشور تبدیل شوند، این فاصله را با کمک یکدیگر پر کنیم.

حجت‌الاسلام رستمی درپایان با اشاره به نقش حجت‌الاسلام محمدیان در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: به نظرم مدال افتخاری را که رهبر انقلاب به آقای محمدیان دادند و تلاش‌های ایشان را تلاش‌های موثر و وی را فردی خستگی ناپذیر اعلام کردند، خستگی را از تن تمامی افرادی که در نهاد مشغول فعالیت هستند به دور کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام حجت الاسلام رستمی نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سیدمفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری حوزه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی و عرصه بین‌الملل هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در تفاهم‌نامه فاخر حوزه و دانشگاه آزاد دیده شده است، افزود: دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه به منظور عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه ایجاد شده است؛ بنابراین معتقدیم فضای گفتمانی بسیار ارزشمندی در حوزه و دانشگاه آزاد مهیا شده است.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حضور دکتر طهرانچی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را می‌توان نقطه عطف همکاری‌های حوزه و دانشگاه آزاد برشمرد، افزود: ظرفیت‌های مشترک بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که با یک طرح کلان و آمایش ملی می‌توان فعالیت‌های عملیاتی ارزشمندی انجام داد.

کوهساری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی را ظرفیت نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم از فعالیت ۴۰ هزار مبلّغ دینی در سطح حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.

به گزارش آنا؛ در این مراسم در حکمی از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حفظ سمت به‌عنوان رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام احمد مرادخانی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری