Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:46:11 GMT

پيشرفت، اقتدار و امنيت را مرهون شهدا هستيم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۶۷۱۶

پيشرفت، اقتدار و امنيت را مرهون شهدا هستيم

خبرگزاري آريا- فرمانده ناجا در ديدار با خانواده شهدا گفت: امنيت، اقتدار و پيشرفت کشور را مرهون خون شهدا و خانواده اين عزيزان هستيم.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "حسين اشتري" در پايان چهلمين مراسم دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه علوم انتظامي امين با 20 تن از پدران شهداي فارغ التحصيل دانشگاه علوم انتظامي امين ديدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار اشتري با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در رابطه با شهداي نيروي انتظامي از جمله شهداي مرزباني افزود: ايشان در بسياري از ديدارها بر مظلوميت شهداي مرزباني و نيروي انتظامي تأکيد کردند بر لزوم رسيدگي به خانواده اين عزيزان تأکيد فراوان دارند.
وي افزود: امروز امنيت کشور را مرهون خون اين شهدا و ايستادگي و ايثارگري خانواده اين عزيزان هستيم و وظيفه خود مي دانيم تا هر چه در توان داريم در راستاي خدمت به خانواده اين عزيزان به کار بگيريم.
سردار اشتري با اشاره به اينکه امروز کشور ما از بالاترين نعمت که امنيت است برخوردار است ، گفت: قطعا امنيت ما برگرفته از جانفشاني شهداست.
فرمانده نيروي انتظامي در پايان با تشکر از حضور اين عزيزان در مراسم دانش آموختگي دانشجويان گفت: حضور شما عزيزان در اين مراسم شکوه خاصي به ميدان داد و داراي برکات فراواني براي دانشگاه و نيروي انتظامي است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پيشرفت اقتدار امنيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است