Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به تملک 65 درصد از پلاک های ثبتی حریم امامزاده حسین (ع) این شهر، اظهار داشت: هم اکنون از 230 پلاک موجود تنها تملک 77 پلاک باقیمانده است.

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین، افزود: سهم اداره اوقاف و امور خیریه در حوزه تملکات محدوده این طرح 34 میلیارد ریال بوده که تاکنون 11 میلیارد ریال آن محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، پیگیری های لازم برای تخصیص 90 میلیارد ریال سهم دستگاه های ذیربط از جمله شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی قزوین جهت تملک پلاک های باقیمانده باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.
فرخزاد با اشاره به خارج شده تملک واحدهای تجاری این مجموعه از دستور کار ستاد جهت سرعت بخشیدن به توسعه این مکان مقدس، یادآور شد: پیشنهاد می شود برای ادامه کار، قرارداد با مشاور طرح به انجام برسد تا برخی از کارها مانند گمانه زنی، احداث پارکینگ و بازنگری طرح که زمان بر بوده، به انجام برسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی ها، برخی اقدامات لازم مانند آواربرداری و شن ریزی باید عملیاتی شوند.
آستان مقدس حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) مهم ترین زیارتگاه و مکان مذهبی استان قزوین به شمار می رود.
این مکان مقدس در جنوب شهر قزوین واقع شده که علاوه بر ارزش تاریخی و مذهبی، به لحاظ بعد گردشگری حائز اهمیت بوده و در طول سال نیز پذیرای گردشگران و زائران زیادی از نقاط مختلف کشور است.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تملك پلاك قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت سد دز و رهاسازی آب، بر بالا آمدن آب رودخانه دز هشدار داد.

وی ادامه داد: شهروندان به ویژه اهالی روستاهای اهواز و دزفول از تردد و توقف در حاشیه و حریم رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به رهاسازی آب سد دز، به روستاهای حاشیه رودخانه‌ها اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 6096546

دیگر خبرها

  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند