Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهه رضایی مدیرآفرینش‌های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در  'گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در مورد برگزاری برنامه «اتاق کلمه» اظهار داشت : اتاق کلمه فرصتی برای مشورت درباره داستان‌ها ، اشعار، مقالات و متون ادبی با کارشناسان و اساتید ادبیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این برنامه برای نخستین بار برگزار می‌شود، افزود: احساس کردیم بسیاری از نویسندگان، شاعران و دانشجویان ادبیات نیاز به مشورت با کارشناسان و اساتید دارند تا با آنها در مورد اثر خود صحبت کرده و آن را به نتیجه برسانند.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان ادامه داد: برنامه اتاق کلمه برای کسانی که شعر سروده و نیاز به راهنمایی دارند ، با حضور کارشناس شعر و برای افرادی که داستان نوشته‌اند ، با حضور کارشناس داستان برگزار می‌شود، همچنین اساتید دانشگاه به دانشجویانی که مقاله و کار تحقیقاتی در زمینه ادبیات دارند مشاوره می‌دهند.

رضایی با بیان اینکه علاقه مندان به استفاده از این مشاوره‌ها باید اقدام به رزرو نوبت کنند، گفت : به افراد متناسب با موضوع اثر نوبت‌دهی می‌شود و پس از پرداخت هزینه ، با مراجعه به کتابخانه تخصصی ادبیات از مشاوره اساتید مربوطه استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: فراخوان برنامه اتاق کلمه از روز گذشته آغاز شده است که یکی از برنامه‌های دائمی مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خواهد بود.

برنامه اتاق کلمه در کتابخانه تخصصی ادبیات واقع در خیابان علامه امینی شرقی ، باغ غدیر، ساختمان الغدیر، طبقه دوم برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای اطلاع بیشتر از جزئیات و گرفتن وقت قبلی می‌توانند با شماره تلفن‌های 32602014 و 32602740 تماس بگیرند.

گفتنی است : مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و دفتر تخصصی ادبیات وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، به عنوان پاتوقی برای شهروندان علاقه مند به ادبیات در زمینه شعر، داستان ، نقد ، ترجمه و نمایشنامه فعالیت می‌کند. شهروندان می‌توانند در این مرکز ضمن بهره‌مندی از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های گفته شده ، در برنامه‌های عمومی و تخصصی همچون شب‌های شعر و داستان و نقد و رونمایی و تحلیل آثار نیز شرکت کنند.

انتهای پیام /س

 «اتاق کلمه» از برنامه‌های دائمی مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم

معلم ها نقش حیاتی در شکل دادن به آینده جامعه دارند و با پرورش دانش آموزان، آنها را همانند شمعی روشن در جاده بی انتهای علم و دانش رهنمون می‌سازند؛ بنابراین به منظور تقدیر و تجلیل از این قشر فرهنگی زحمتکش جامعه هر ساله روز ۱۲ اردیبهشت مراسم ویژه‌ای را برگزار می‌کنند .

در همین راستا دانش آموزی از دبستان شهید احمدی واقع در ناحیه 2 شهر اصفهان گزارشی تهیه کرد و از تمامی معلم ها تجلیل و قدردانی به عمل آورد و این روز بزرگ را به آنها تبریک گفت.

فیلم ارسال شده را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: هستی فلاحتی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • بحران ادبیات داریم
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد