Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت، حوزه امنیت اخلاقی را حوزه‌ای حساس دانست و گفت: پلیس نسبت به همه اقشار جامعه نگاهی مسئولانه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی ویژه کارکنان پلیس امنیت اخلاقی، اظهار کرد: شما کارکنان پلیس امنیت اخلاقی که حیا و عفاف را در جامعه ترویج می‌دهید، باید جایگاه خود را والا دانسته و از حساسیت آن آگاه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت آموزش در این حوزه، افزود: پلیس در زمینه ترویج امر حجاب و عفاف نسبت به گذشته عملکرد بهتر و بیشتری داشته و اگر اقدامات ناجا نبود، بخش مهمی از این حوزه در جامعه لطمه می‌خورد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در بخش‌های اقتصادی و به ویژه اجتماعی و فرهنگی، عنوان کرد: دشمن که در جنگ سخت راه به جایی نبرد، تلاش دارد با راه اندازی جنگ‌های نرم به خصوص در زمینه عفاف و حجاب به جامعه اسلامی ما ضربه وارد کند.

فرمانده انتظامی پایتخت، جایگاه و ارزش کار کارکنان پلیس امنیت اخلاقی را در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر، والا دانست و گفت: باید در این مسیر با تمام قدرت و توان ایستاد و از تبلیغات منفی دشمن نترسید.

رحیمی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای معتبر به حساب می‌آید که در آن حیا و عفت عمومی و خصوصی رعایت شود، گفت: دشمن با تمام توان در جبهه‌های فرهنگی و اجتماعی در حال فعالیت است و ما باید عاقلانه و با برنامه جلوی دشمن ایستادگی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی، حوزه امنیت اخلاقی خصوصا، حجاب را امری حساس و مهم برشمرد و افزود: پلیس امنیت اخلاقی فرآیند جدید را در این زمینه به کار بسته که شامل، آموزش‌های اجتماعی، روان‌شناختی و اخلاقی است.

رئیس پلیس پایتخت، نگاه پلیس را به جامعه مسئولانه دانست و خاطرنشان کرد: ما برای هدفی والا به میدان آمده‌ایم و در این راه نهایت صبر را در برابر ناملایمات خواهیم داشت و پای هدف خود می‌ایستیم.

انتهای پیام/4039/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان محمد مرودی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان هرمزگان، اجرای طرح آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس و ناوگان حمل و نقل مسافر در معابر درون و برون شهری را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: تمامی دستگاه های مرتبط باید در راستای ماموریت ها و وظایف سازمانی نسبت به آموزش و فرهنگ سازی ترافیک به منظور آگاه سازی شهروندان به ویژه دانش آموزان برای جلوگیری از وقوع تصادفات اقدام کنند.

وی افزود: اصلی ترین راهکار پیشگیری از تصادفات برای دانش آموزان، نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و عبور و مرور در بین آنها است.

مرودی، فرهنگ ترافیک هر جامعه را یکی از نمودهای رفتاری افراد در استفاده از فضاهای متعلق به عبور و مرور آن جامعه دانست و عنوان کرد: با توجه به نقش مهم دانش‌آموزان آینده‌ساز در جامعه و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ و قوانین ترافیکی، مسیر خود را در آموزش هرچه بیشتر آینده‌سازان جامعه ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: دانش آموزان با پیروی از قوانین و مقررات و کسب مهارت های شهروندی، نقش ها و وظایف خود را در قبال جامعه محلی با مشارکت در فعالیتها و برنامه های زیست محیطی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و … انجام داده و همچنین با رعایت نظم و قانون، احساس تعلق نسبت به جامعه، رفتار همدلانه، محترمانه و مشارکت جویانه، آن را تثبیت می کنند.

وی در پایان به اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک به شهروندان و کاربران مرتبط از طریق رسانه های محلی و مدارس و نقش موثر آن در کاهش تصادفات تاکید کرد و از شهرداری ها خواست تا نسبت به نصب تابلو و بنر با محتویات آموزش فرهنگ ترافیک در معرض دید شهروندان اقدام کنند.

کد خبر 6093753

دیگر خبرها

  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود