Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی جهادی پرواز خاکی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان شهریور ماه امسال در ۶ روستای محروم شهرستان ماهنشان برگزار شد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، اردوی جهادی پرواز خاکی  به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از تاریخ دوم تا یازدهم شهریور ماه به مدت ده روز در سال جاری در 6 روستای محروم شهرستان ماهنشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا قائم پناه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: اردوی جهادی پرواز خاکی در غالب چهار حیطه فعالیت بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی و عمران  با حضور پنج تن از پزشکان متخصص در زمینه رماتولوژی، ای ان تی، مامایی، رادیولوژی، پزشک عمومی و 90 نفر از دانشجویان اساتید و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف دانشگاه در روستاهای قره ناس، قوزلو، خورجهان، انگوران، شیخلر و کوسج سفلی اجرا شد.

از جمله خدمات ارائه شده شامل  مستقر کردن دو یونیت دندان پزشکی و ارائه خدمات ترمیم، جراحی معاینه و ویزیت به 260 نفر از اهالی منطقه هدف به ارزش ریالی 60 میلیون تومان بود.

در این اردو 120 نفر از اهالی معاینه شده، ویزیت رایگان شدند این افراد جز کسانی بودند که از سوی دانشجویان پزشکی، پرستاری و مامایی پیش از حضور اساتید در روستاها معاینه و شرح حال‌گیری شده بودند. مسائل بهداشتی، غربالگری قند خون، فشار خون و سبک زندگی سالم توسط پرستاران به اهالی آموزش داده شد.

کارگروه آموزش در حیطه هنرهای دستی در زمینه‌های نمد دوزی و خیاطی به بانوان روستا ارایه خدمت کردند. مسائل آموزشی متناسب با رده‌های سنی مختلف به صورت جدا گانه در هر روستا توسط کارگروه آموزشی اجرا شد.

حضور مستمر و مداوم طلبه خواهر و آقا در منطقه و برقراری ارتباط صحیح با اهالی و پاسخگو بودن به مسائل شرعی و احکام از دیگر برنامه‌ها بود.

قائم پناه افزود: برگزاری جشن عید غدیر، جشن تکلیف برای نوتکلیفان منطقه همراه با دادن جایزه، رنگ آمیزی دبستان شش کلاسه شهید شکوری انگوران و دبستان دو کلاسه کوسج سفلی، رنگ آمیزی و دیوارنویسی مدارس روستاهای قوزلو و خورجهان توسط خواهران هنرمند جهادی و رنگ آمیزی و ظاهرسازی یادمان شهدای روستای کوسج سفلی از جمله دیگر فعالیتهای این اردوی جهادگر دانشگاه علوم پزشکی بود.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی دانشگاه‌ها در نوبت اول در استان قم طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

شمار داوطلبان کنکور سراسری اردیبهشت ماه در استان قم، ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب است که از این آمار، ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب خانم و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب آقایان هستند.

این آزمون‌ها در ۵ رشته گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های قم، مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه و آزمون گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر همین روز برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی که بیشترین داوطلب را در استان قم دارد؛ ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب حضور دارند که ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر از این داوطلبان از آقایان هستند.

گروه آزمایشی علوم انسانی نیز ۵ هزار و ۷۳۳ داوطلب در استان قم دارد که از این تعداد، ۳ هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی ریاضی و فنی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب؛ ۷۴۹ نفر خانم و هزار ۴۱۸ نفر آقا در استان قم به هم به رقابت می‌پردازند.

تعداد داوطلبان در گروه آزمایشی هنر نیز ۸۳۲ داوطلب اعلام شده که از این تعداد ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هزار و ۱۷۳ داوطلب در استان قم برای راهیابی به دانشگاه با هم رقابت خواهند کرد که از این تعداد ۸۲۷ نفر از بانوان و ۳۴۶ نفر از آقایان هستند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو-معلم ثبت نام کرده‌اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

کد خبر 6086634

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود