Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@08:37:23 GMT

استارت طارق همام با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۷۸۰۰

استارت طارق همام با استقلال

هافبک عراقی استقلال از امروز تمریناتش را با این تیم استارت زد.

به گزارش "ورزش سه"، طارق همام به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی عراق مدتی در تمرین آبی ها حضور نداشت و شب گذشته در ترکیب تیم ملی کشورش برابر کویت به میدان رفت.


با این حال همام بلافاصله بعد از بازی تیم ملی عراق به ایران برگشت و در تمرین نوبت بعد از ظهر استقلال شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همام یکی از امیدهای اصلی تهاجمی شفر است و سرمربی استقلال روی درخشش او برای شکست السد حساب ویژه ای باز کرده است.

طارق همام استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: طارق همام استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظارات از وزارت محیط زیست عراق برای حل معضل گرد و غبار

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از تنظیم برنامه‌های مشترک برای مدیریت منابع آب و فاضلاب با وزارت محیط زیست عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با آقای نظر محمد سعید، وزیر محیط زیست عراق  در حاشیه در حاشیه ششمین مجمع جهانی محیط زیست در کنیا بیان کرد: مناسبات و ارتباطات ایران و عراق مرز نمی‌شناسد و نقش دولتمردان در تسهیل و تسریع این روابط بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: یکی از مصداق‌های مهم این روابط مسأله اربعین است که قلب‌ها را به همدیگر پیوند می‌زند. همچنین موضوعات محیط زیستی از جمله منابع آب بالادستی از دجله و فرات، موضوع گردوغبار و موضوع مدیریت پسماند در مسیر اربعین، نجف و کربلا از جمله مسائلی است که نیازمند همکاری مشترک خواهد بود.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تنظیم برنامه‌های مشترک برای مدیریت منابع آب و فاضلاب بسیار مهم است و خوشبختانه در قالب دیدارهای متعدد بین مقامات دو کشور و تنظیم تفاهم‌نامه‌های مشترک اقدامات خوبی صورت پذیرفته که می‌توان به توافقات انجام شده مبنی بر تثبیت منشأهای گرد و غبار اشاره کرد.

سلاجقه با اشاره به این نکته که موضوع بیابان و گرد و غبار در کشور عراق در حوزه عملیاتی وزارت کشاورزی قرار گرفته است، اظهار کرد: ما انتظار حل این مساله را به عنوان یک معضل محیط‌زیستی از وزارت محیط زیست عراق داریم که همکاری لازم در اتخاذ تدابیر مناسب برای این معضل در نظر گیرد و زمینه همکاری های فی مابین بیش از پیش تقویت شود.

وی اضافه کرد: در این راستا طبق موافقت‌های صورت گرفته نیاز است مبادلات کارشناسی بین دو کشور و برای دو استان تحت تأثیر در ایران و دو استان تحت تأثیر در عراق انجام شود و هیأت کارشناسی ایران در عراق حضور یافتند و ما منتظر حضور هیأت کارشناسی در ایران هستیم تا بتوان با تمام توان به ادامه همکاری بپردازیم.

سلاجقه، کشور عراق را برای اتخاذ رویکردهای مشترک و همدلی بیشتر برای حضور در جوامع بین المللی و پشتیبانی از مواضع یکدیگر دعوت کرد و همچنین از وزیر محیط زیست عراق برای حضور و مشارکت مؤثر در نشست منطقه ای و بین المللی گرد و غبار که در تهران برگزار شد تشکر کرد.

وی ضمن دعوت از وزیر محیط زیست عراق برای حضور در ایران، قطعنامه ارائه شده توسط جمهوری اسلامی ایران در UNEA6  را نتیجه اقدامات پیشین و عملیاتی شدن همراهی های  گذشته دانست.

آقای نظر محمد سعید، نیز با اشاره به بهره گیری از فرصت روابط مناسب فی مابین برای پیشبرد بهتر امور محیط زیست گفت: به زودی در مورد موضوع گرد و غبار که یکی از موضوعات مهم برای کشور ما نیز محسوب می شود با حضور کارشناسان عراقی در ایران تسهیل خواهد شد و به جهت برگزاری کنفرانس موفق بین المللی مقابله با توفان های گرد و غبار به آقای دکتر سلاجقه تبریک می گوییم و برای حضور در ایران برای ادامه مذاکرات فی مابین اعلام آمادگی می کنیم.

وزیر محیط زیست عراق پاکسازی مسیر اربعین را از پسماند و مدیریت آب و فاضلاب را در این مسیر اقدامی مثبت شمرد و در این خصوص نیز اعلام آمادگی برای همکاری های مشترک کرد.

وی پیشنهاد تشکیل گروه‌های کاری فنی برای موضوعات محیط زیستی و ادامه همکاری های فی مابین از سوی وی را مثبت دانست و در نهایت از جناب علی سلاجقه برای حضور در بغداد و شرکت در کنفرانس منطقه ای تغییر اقلیم در ماه «می» دعوت کرد .

به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، نظر محمد سعید این کنفرانس را فرصت مناسبی برای طرح موضوعات مشترک و ادامه مذاکرات و تعیین مواضع برای حضور در COP29 دانست.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی یک روز پس از حضور ستاره فوتبال هلند
  • گزارش تصویری حضور ادگار داویدز در تمرین تیم ملی
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • حضور ادگار داویدز در تمرین تیم ملی؛ از گفتگو با قلعه نویی تا هدیه گرفتن پیراهن!
  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • انتظارات از وزارت محیط زیست عراق برای حل معضل گرد و غبار
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش؛ قرص افسردگی، خیانت و گریه در تمرین!
  • کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم