Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:44:05 GMT

طرح نماد به صورت آزمایشی در اراک و محلات اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۷۹۰۰

طرح نماد به صورت آزمایشی در اراک و محلات اجرا می‌شود

استاندار مرکزی گفت: طرح نماد به صورت آزمایشی در اراک و محلات اجرا می‌شود. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرای استان مکلف به همکاری و حمایت 100 درصدی از آموزش و پرورش برای بهتر برگزار شدن سال تحصیلی 97-98 هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری کلاس‌ها در آموزشگاه شده است، براساس تبصره 6بودجه سالیانه کل کشور در همه‌ مدارس مصرف آب،گاز و برق به شرط قرار داشتن در چهاچوب الگوی مصرف رایگان است که دستور کار به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ می‌شود تا مدارس بتوانند از این خدمات رایگان بهره‌مند شوند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: علاوه بر دستگاه‌های نام‌برده دیگر دستگاه‌‌ها هم موظف به همکاری با آموزش‌وپرورش و آموزشگاه‌ها هستند و شهرداری‌های استان هم در حوزه خدمات شهری، آماده‌سازی محوطه مدارس و کمک‌های خدماتی در مدارس مکلف به همکاری هستند.

آقازاده با اشاره به رتبه خوب استان مرکزی در حوزه سواد آموزی گفت: عملکرد استان از میانگین کشوری بالاتر است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مثل کمیته امداد، ثبت احوال، بهزیستی، علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها شاهد روزی باشیم که در استان مرکزی یک بی‌سواد هم وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی در شهر‌ها و روستا‌ها مکلف به در اختیار قرار دادن مکان‌های خالی خود برای سواد آموزی هستند.

استاندار مرکزی با اشاره به طرح نماد گفت: این طرح در بسیاری از استان‌های کشور در حال برگزاری است، باتوجه به این که این طرح جزو کارهای بسیار خوب در حوزه آموزش و پرورش است امسال در استان مرکزی در شهرستان‌های اراک و محلات به صورت آزمایشی برگزار می‌شود.

آقازاده بیان کرد: باتوجه به مشکلات تامین منابع این طرح، باقاطعیت پیگیر تامین مالی برای انجام آن و گسترش طرح در کل استان هستیم.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: طرح کاروان سلامت در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان، بسته معیشتی و نیابت در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

 علی احمدی امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای شعار هفته هلال احمر (با مشارکت شما، سربلندیم) طرح کاروان سلامت در شهرستان اجرا شد.

احمدی گفت: این طرح در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت ۲ پزشک عمومی، ۲ پزشک متخصص، ۲ پرستار، ۵ نفر از خیرین و ۲۰ نفر از اعضاء داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر تالش در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی تالش اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تالش ضمن تقدیر از مشارکت همه عزیزان در اجرای این طرح خداپسندانه، افزود: در این طرح تعداد ۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال به همت خیرین در بین خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست روستا توزیع شد.

 احمدی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده جانباز جنگ تحمیلی در قالب طرح نیابت، اجرای فضای دوستدار کودک برای کودکان روستا، آموزش همگانی و امداد، کمک های اولیه به ۵۰ نفر از اهالی روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • رازگشایی از نماد‌های ۲۷۰۰ ساله ایران باستان (+عکس)
  • رازگشایی از نماد‌های ۲۷۰۰ ساله ایران باستان
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم