Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:00:16 GMT

رزمایش شیفت ایثار در دورود برگزار شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۸۰۴۹

رزمایش شیفت ایثار در دورود برگزار شد+تصاویر

رزمایش شیفت ایثار باهدف حمایت از کالای ایرانی در شهرستان دورود اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ انصاری، فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه ناحیه دورود در گفت وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار برای اولین بار بیستم شهریور ماه ۹۷ همزمان با روز قشر بسیج کارگری در شهرستان دورود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: در این رزمایش تعداد ۶۰نفر کارگر در کارخانه سیمان و سه تیم در سه شیفت ۲۰نفره  از کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحد های تولیدی تحت عنوان «شیفت ایثار» خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم داشت و دستمزدی در محیط کار خودشان حضور  یافتند.

 

 سرهنگ انصاری با بیان این که این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی است، اظهارداشت:شیفت ایثار در کارخانه های سیمان، خطوط تراورس و تعویض خطوط قدیمی مسیر جنوب اداره کل راه آهن لرستان برگزار  شد.

 

فرمانده حوزه بسیج کارگری سپاه ناحیه دورود اظهارداشت: گروه جهادی ایثارکارخانه سیمان به نام شهیدانصاری است که درکمک وساخت حمام وخانه های محرومین وحتی کمک های غیرنقدی به گروههای جهادی دیگرنقش اساسی داشتند و گروه جهادی راه آهن نیز به بهسازی قسمتی ازخط آهن قارون به ایستگاه بیشه پرداخت.

 

 



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود