Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@07:24:10 GMT

کارمند قلابی نهاد ریاست‌جمهوری در کرج دستگیر شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۸۰۷۸

کارمند قلابی نهاد ریاست‌جمهوری در کرج دستگیر شد+ عکس

به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد صفایی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان از فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی و با توسل به شگردهای فریبکارانه اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است، شناسایی متهم در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه ماموران حاکی از آن بود که نامبرده پس از شناسایی متقاضیان دریافت وام به آنها نزدیک شده و پس از طرح دوستی با معرفی خود به عنوان کارمند نهاد ریاست جمهوری ادعا می‌کند که می تواند به راحتی برای آن‌ها وام کم بهره دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صفایی گفت: متهم با توسل به این ترفند فریبکارانه و جلب اعتماد طعمه‌های خود از آن‌ها می‌خواست تا مبلغ بین 100 تا 250 میلیون ریال در بانک سپرده‌گذاری کنند و زمانی که برای سپرده گذاری به بانک می رفتند مبلغ مورد نظر را از آن‌ها گرفته و به بهانه کپی کردن مدارک شناسایی و غیره از بانک خارج شده و متواری می‌شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم که با به کارگیری این شیوه در شهرهای کرج، تهران و قزوین اقدام به کلاهبرداری از 50 نفر از شهروندان کرده بود با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: متهم که با اسامی مستعار خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی می کرد به جرمش مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ صفایی با بیان این که تاکنون 5 نفر از شکات شناسایی شده‌اند گفت: به منظور شناسایی سایر مالباختگان، بازپرس شعبه 16 دادسرای عمومی و انقلاب کرج دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است بنابراین از شهروندانی که با این شیوه یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، درخواست می شود تا برا‌ی پیگیری شکایت خود به آدرس "عظیمیه -45 متری کاج –خیابان نیک نژادی – جنب کلانتری 30 اسلام‌آباد، پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز" مراجعه یا با شماره تلفن 02632222050 تماس حاصل کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی گشت زنی هدفنمد ماموران کلانتری ۱۳، به یک دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از آن تعدادی اموال مسروقه کشف کردند.

او با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که ماشین متعلق به همدستش بوده است، افزود: با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی پلیس، مشخص شد همدست متهم، اموال مسروقه را در یکی از سایت‌های اینترنتی برای فروش گذاشته که با تلاش ماموران، طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۵ فقره سرقت مصالح و آهن آلات از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • شناسایی متهم به کلاهبرداری میلیاردی در بردسکن
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد
  • کلاهبرداری از شهروند بردسکنی با ترفند رسید جعلی
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • قاتل متواری در نیکشهر دستگیر شد