Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عزاداران حسینی و هیات های عزادار در شهرها و روستاهای استان خوزستان با برپایی آیین های sسوگواری و پوشیدن جامه سیاه ، در سوگ شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) ، بیرق های عزا را در مساجد جامع و حرم امامزادگان به اهتزاز درآوردند.
در شوشتر آیین سنتی نصب پرچم عزای حسینی با حضور پرشور مردم و سوگواران در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) این شهر برگزار و تا پتاسی از شب ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین عموم مردم عزادار در شهرها و روستاها نیز با نصب نوشته ها ، مزین کردن منازل به پارچه های سیاه و برپایی تکایا ، خود را برای برگزاری آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان در ماه های محرم و صفر به خصوص دهه نخست محرم آماده کردند.
همچنین مراسم زیارت عاشورا صبح روز سه شنبه مصادف با روز اول ماه محرم در بقاع شاخص استان و بسیاری از مساجد ، حسینیه ها ، تکایا و منازل به صورت جمعی برگزار شد.
به همین مناسبت ، زیارت عاشورا در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی(ع) با حضور انبوه عزاداران حسینی در فضایی از عشق و محبت به ساحت مقدس امام حسین(ع) برگزار شد.
برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی از عموم مردم و هیات های عزاداری در شهرهای مختلف استان و برگزاری آیین عزاداری 'شب های بین الحرمین' در اهواز ، جلوه های دیگری از دلدادگی و محبت به خامس آل عبا حضرت امام حسین(ع) بود.
6065/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان خوزستان امام حسین حرم مطهر عاشورا عشق رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم