Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@00:18:24 GMT

سرقت از منزل در مقابل چشمان پلیس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۸۱۵۸

سرقت از منزل در مقابل چشمان پلیس

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از دستگیری دو سارق منازل ساکنان محله هفت‌چنار که در مقابل چشمان پلیس اقدام به سرقت کرده بودند، خبر داد.

ایران آنلاین/ سرهنگ قدرت الله حق پرست  در این باره گفت:  با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از منازل در محدوده استحفاظی کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در جریان تحقیقات مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری اقدام به سرقت از منازل شهروندان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تعقیب و مراقبت‌های هدفمند برای شناسایی و دستگیری این افراد در دستورکار قرار گرفت، افزود: تا اینکه شب گذشته ماموران یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود، متوجه حضور دو فرد مشکوک در مقابل یک خانه شده و برای بررسی بیشتر به شکل نامحسوس رفتار آنها را تحت نظر قرارداد. دقایقی بعد یکی از این دو مرد به طرز مشکوکی درخانه را باز کرده و وارد خانه شد که در همین حین ماموران برای بررسی موضوع به سراغ آنان رفتند.

رییس کلانتری ۱۱۱ با بیان اینکه این دو مرد در حیاط خانه، اقدام به بیان سخنان ضدونقیض کردند، گفت: متهمان که از حضور پلیس غافلگیر شده بودند سعی کردند خود را ساکن همان خانه معرفی کنند، اما تجهیزات همراه آنان و نیز ضدو نقیض گویی‌هایشان شک ماموران را بیشتر برانگیخت و به همین دلیل این دو نفر برای توضیحات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

وی با اشاره به بررسی سوابق متهمان در کلانتری و انجام بازجویی از آنان ادامه داد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل در این محدوده اعتراف کردند. همچنین در بازرسی از وسایل آنها چند عدد پیچ گوشتی، انبردست، سیم مفتول سر کج و یک دسته شاه کلید مخصوص نیز سرقت کشف و ضبط شد.

حق پرست با اشاره به تکمیل پرونده متهمان، گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهمان به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در خصوص سرقت‌های دیگر متهمان تحقیقات انجام شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس