Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:21:57 GMT

حضور سردار نقدی در اردوی جهادی روستای کوییک حسن سرپل‌ذهاب+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۸۱۷۴

حضور سردار نقدی در اردوی جهادی روستای کوییک حسن سرپل‌ذهاب+فیلم

‍‍‍‍‍‍

سردار نقدی با حضور در روستای کوییک حسن شهرستان سرپل‌ذهاب به کار جهادی برای زلزله‌زدگان پرداخت. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، مقام معظم رهبری مدیریت جهادی را پُرکاری، با تدبیر حرکت کردن، شب‌ و روز نشناختن و دنبال کار را گرفتن را بیان فرموده‌اند که مشکلات کشور با مدیریت جهادی قابل حل است و مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه عرصه‌ای برای بروز خدمت جهادی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از حضور بیش از  155 گروه جهادی در قالب رزمایش گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و محمد رسول الله(ص) در مناطق محروم استان کرمانشاه و خدمت‌رسانی به مردم خبرداد و گفت که امسال منطقه هدف تمام گروههای جهادی کشور مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بوده است.

سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه نیز از چند روز پیش با حضور در روستای کوییک حسن شهرستان سرپل‌ذهاب به خدمت جهادی برای زلزله‌زدگان این منطقه پرداخته است.

انتهای پیام/ ت

R41380/P1336/S6,68/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق

علی فاتحی نیا مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: نخستین اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان بافق در امسال، با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی ۴، برگزار شد و در این شهرستان از سال گذشته تاکنون چهار اردوی جهادی دامپزشکی برگزار شده است. 

او افزود: در این اردو برای بیش از ۱۰ هزار راس دام خدمات واکسیناسیون رایگان دام، سم پاشی بدن دام و همچنین ویزیت رایگان دام صورت پذیرفت. 

فاتحی نیا بیان کرد: اردوی جهادی بافق یک روزه بود که در آن بیش از ۱۲ نفر از همکاران دامپزشکی با مشارکت بسیج، خدمات رسانی کردند. 

او گفت: در سال گذشته ۳۸ اردوی جهادی دامپزشکی در استان برگزار شده که بیش از ۲۰۰ هزار راس دام خدمات را دریافت کردند. 

مدیرکل دامپزشکی استان یزد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردو‌ها خدمات رسانی به دامداران خرد روستایی و عشایر به منظور تولید بهتر و افزایش بهره وری است.

گفتنی است در حاشیه این اردو، مدیرکل دامپزشکی استان یزد با خانواده شهید جهادگر عبدالرضا عابدی دیدار کرد. 

 در این دیدار فاتحی نیا گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است و خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

همسر شهید عابدی نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت‎.

در پایان از طرف اداره کل دامپزشکی لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده معظم این ‏شهید تقدیم شد‎. ‎

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر