Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:34:07 GMT

مدال آوری در جهان با حداقل امکانات قابل تقدیر است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۸۲۶۵

مدال آوری در جهان با حداقل امکانات قابل تقدیر است

سیدمجید شماعی روز سه شنبه در آیین استقبال از علی اکبر ساجدی مدال آور برنز مسابقات جهانی روستایی و عشایری اظهار داشت: این قهرمانان ورزشی با امکانات کم و بضاعت موجود ورزش فامنین موفق به کسب مدال جهانی شد که بسیار حایز اهمیت است.
وی اضافه کرد: عشق و علاقه در ورزش عامل موفقیت است و اکنون علی اکبر ساجدی با اتکا به توان و تلاش خود توانست به نشان ارزشمند جهانی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شماعی بیان کرد: حفظ و سرمایه گذاری برای جوانان مستعد آینده درخشان را برای ورزش استان و کشور رقم می زند و اکنون نظیر چنین قهرمانانی باید حفظ و مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.
فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که جوانان و استعداد های این شهرستان با امکانات کم به عناوین قهرمانی در سطح جهانی دست پیدا می کنند و مدال آوری علی اکبر ساجدی نشان از توان و پتانسیل بالای ورزش این استان دارد.
وی افزود: تکریم و حمایت از قهرمانان و مدال آوران مسابقات جهانی وظیفه مسئولان و ورزش دوستان و سایر مردم است چرا که این ورزشکاران سرمایه های شهرستان هستند .
علی اکبر ساجدی ورزشکار فامنینی در سومین دوره مسابقات عشایر جهان که با حضور82 کشور به میزبانی کشور قرقیزستان برگزار شد،با پشت سر گذاشتن حریفانی از کشورهای مختلف دنیا به مدال برنز دررشته چوب کشی دست یافت.
وی نخستین مدال آور جهانی ورزش شهرستان فامنین به شمار می رود.
شهرستان فامنین واقع در شمال استان همدان حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد و بیش از پنج هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در این شهرستان فعالیت دارند.
7520/2087

7520
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان همدان جهان سرمایه سرمایه گذاری عشق و علاقه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق

ایسنا/سمنان به‌دنبال مفقود شدن یک دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی، استاندار سمنان خواستار بسیج امکانات برای یافتن این دختر ۲۴ ساله شد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت طی یک دستور فوری، خواستار بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی، به‌منظور پیدا کردن دختر ۲۴ ساله مفقودی در شهرستان میامی شد.

استاندار سمنان با توجه به اعلام مفقودی این دختر جوان در جنگل دشت شاد شهرستان میامی، ضمن تماس تلفنی با مسئولان‌ مرتبط از جمله فرماندار شهرستان میامی، دستور داد تمامی امکانات، تجهیزات و توان نیروی انسانی موجود به همراه تیم‌های کمکی از سایر شهرستان‌ها و در صورت نیاز از سایر استان‌های همجوار، نسبت به جست‌وجوی دقیق منطقه تا حصول نتیجه اقدام شود.

وی تاکید کرد: از هیچ کوششی در این زمینه به منظور رفع دغدغه‌مندی خانواده این دختر مفقود شده دریغ نشود.

گفته می‌شود، دختر ۲۴ ساله حوالی ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبشهت به قصد پیاده‌روی از منزل خارج شده و به سمت جنگل دشت شاد حرکت کرده ولی تاکنون باز نگشته است. به دنبال اعلام این خبر، نیروهای مردمی و امدادی با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود، به‌صورت گسترده عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری