Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرماندار اردکان در این آیین با بیان اینکه هم اکنون در شرایط ویژه ای قرار گرفته ایم افزود: در این برهه زمانی، تحت فشار قرار خواهیم گرفت که باید تلاش بیشتری نماییم.
وی اضافه کرد: برای برون رفت از این وضعیت درحوزه اقتصادی باید به فکر جذب سرمایه گذاری دیگری غیر از کشورهای اروپایی و آمریکایی باشیم و در همین راستا از سرمایه گذاران کشورهای آسیای شرقی در این حوزه به کشورمان دعوت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار اردکان افزود: فولاد شمش تارا با نصب هوا سیستم جدید در کاهش آلایندگی به محیط زیست این شهرستان کمک نموده و مسبب کار و اشتغال بیشتری در شهرستان شده است.
'دروو گویال' سرمایه گذار خارجی در این پروژه نیز گفت: ارتباط بین کشور هند و ایران صمیمانه و دوستانه است و با توجه به حمایت های دولت ایران، استان یزد و شهرستان اردکان از سرمایه گذار خارجی، تمایل به سرمایه گذاری در این بخش دارم .
وی گفت: با توجه به مجوزی که از سازمان سرمایه گذار خارجی از من گرفته اند حدود 5 میلیون یورو سرمایه گذاری در این بخش شده است .
رئیس هیئت مدیره کارخانه تولید فولاد تارا شمش هم اظهار داشت: در واحد صنعتی تارا شمش اردکان نزدیک به 60 نفر مشغول به کارند و در کوره جدید هم 35 نفر نیرو مشغول به کار خواهند شد.
استان یزد حدود سه هزار و 600 واحد صنعتی و تولیدی دارد که اغلب آنها در دشت یزد - اردکان مستقر هستند.
در اردکان هم 242 واحد صنعتی و 70 واحد معدنی، مستقر است.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران سرمایه کشورهای اروپایی یزد یورو رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردکان فرمانداری ویژه شد

ایسنا/یزد هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

هیئت وزیران در جلسه عصر روز یکشنبه و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

بر این اساس هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد شماره ۱۲۴۹۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۸ وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد که وزارت کشور موظف است در شهرستان اردکان استان یزد، فرمانداری ویژه دایر کند.

شهرستان اردکان یکی از شهرستانهای استان یزد در مرکز ایران است؛ شهر اردکان مرکز این شهرستان است؛ جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۸۵ برابر با ۷۳٫۲۹۲ نفر بوده است؛ شهرستان اردکان ۳۲% پهنه استان یزد (بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع) را در خود جای داده و وسیعترین شهرستان در استان یزد است.

شهر اردکان در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۴۸ دقیقه شرقی و عرض جغرافیایی ۳۲ درجه و ۲۰ دقیقه شمالی واقع شده است؛ اردکان بر سر راه تهران به کرمان و بندرعباس واقع شده که این راه از مرکز شهر (جاده سنتو یا دکتربهشتی) می‌گذرد و در قلب کویر مرکزی ایران جای دارد؛ موقعیت قرارگیری شهر در دشت یزد - اردکان می باشد.

در قسمت غربی شهر آبادی های دهستان عقدا، در قسمت جنوبی دهستان بفروئیه میبد و در قسمت شرقی دهستان زرین قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد