Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@14:27:13 GMT

مشکل بزرگ ادلب تروریست های خارجی هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۸۴۹۰

مشکل بزرگ ادلب تروریست های خارجی هستند

به گزارش ایرنا مورنینگ پست روز سه شنبه نوشت: در میان تروریست‌های حاضر در سوریه، افرادی از گروه ترکستان شرقی که بر اساس اعلام سازمان ملل تروریست محسوب می‌شود نیز وجود دارند.
گزارش ادامه می‌دهد گروه دیگری به نام حزب اسلامی ترکستان هم نیرو‌هایی را از میان ملیت اویغور سین کیانگ چین به سوریه فرستاده است تا در ادلب بجنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه تصریح می‌کند که بر اساس برخی از آمارها، شمار نیرو‌های چینی جهادی در ادلب سوریه بین هزار تا چند هزار نفر است که یک چالش بزرگ در منطقه به حساب می‌آیند.
این رسانه هنگ کنگی ادامه می‌دهد که این افراد در سال‌های گذشته به سوریه رفته اند، اما قبل از آن در پاکستان و افغانستان آموزش دیده و در نبرد‌ها هم شرکت داشته اند و اکنون نیرو‌های چریکی حرفه‌ای محسوب می‌شوند که برای کشته شدن آماده شده اند.
'سام هلر' تحلیلگر موسسه بین المللی بحران می‌گوید که این افراد یک چالش بزرگ هستند، زیرا آن‌ها در هیچ شرایطی و هرگز نتوانسته اند با محیط سوریه انس بگیرند.
وی خاطر نشان کرد اعضای گروه‌های مذکور که از مناطق شمال غرب چین به سوریه رفته اند و در افغانستان و پاکستان حضور داشته اند با توجه به اینکه با سوریه الفتی ندارند، برای هر جنگی و هر شرایطی آماده هستند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد مهدوی ابهری دبیر انجمن صنفی پتروشیمی‌ها در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: در شرایط خاص شرکور که ما در جنگ اقتصادی هستیم حرکت روبه جلو جای شکر گذاری دارد.

وی ادامه داد: ما در نعمت خدادادی منابع طبیعی را داریم و شکر این نعمت ایجاب می‌کند که از این منابع خوب استفاده کنیم و استفاده از این منابع هیدروکربنیک ایجاد ارزش افزوده از آنهاست. علارقم جنگ اقتصادی وزارت نفت کار‌های بزرگی انجام داده است. در صنعت پتروشیمی نیز این توان وجود دارد و تعداد زیادی از آنها بدون وجود کمک خارجی موفق به انجام کار‌های فنی و توسعه‌ای شده است.

مهدوی تاکید کرد: ورود بخش خصوصی به سرمایه گذاری در بخش بالادستی نفت از کار‌های بزرگ وزارت نفت بود. برای رفع مشکل ناترازی گاز جز سرمایه گذاری برای توسعه میادین گازی و صرفه جویی راهی نبود و برای هر دو قسمت پتروشیمی‌ها اعلام آمادگی کردند. این تفاهم برای توسعه اقتصاد ملی بسیار مهم است و قطعا باعث پیشرفت خواهد شد شعار سال جهش تولید است و این امر الزامات دارد و از مهمترین آنها به ایجاد فضای کسب و کار می‌توان اشاده کرد. بخش خصوصی باید وارد کار شود چرا که خودش نیازمند این کار است و باعث رشد کشور نیز خواهد شد.  

وی ادامه داد: مبادا قرارداد‌ها طوری شود که فردا شورای استان‌ها دستورات خارج از عرفی را برای تغییر روند قرارداد‌ها صادر کنند و از وزیر محترم برای مراقبت از این امر تقاضا دارم. پتروشیمی صنعت پیشران کشور و مزیت کشور است و باید از آن‌ها مراقبت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی