Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی محرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سالن سینمایی « استاد صیامی» با گنجایش ٢٨٠ نفر و مجهز به آخرین فناوری‌های روز سالن‌های سینمایی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار داشت: این سالن سینمایی از آخرین فناوری‌های تصویری دیجیتالی برخوردار بوده و بخش خصوصی نسبت به تجهیز آن اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآوری کرد: این سالن همزمان با روز ملی سینما در ٢١ شهریور جاری ساعت ١٧ به بهره برداری می‌رسد.
محرمی ادامه داد: در این آیین مسوولان استانی، هنرمندان و سینماگران آذربایجان شرقی حضور می یابند و همزمان از موسی عباسی، مدیر پیشکسوت سینماهای استان و فعال بخش خصوصی در این عرصه، تجلیل می‌شود.
در ماه های اخیر با بستر سازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، همراهی بخش خصوصی و حمایت سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر 11 سالن سینما با حدود سه هزار و 100 صندلی به مجموعه‌ی سینماهای استان افزوده شده است.
در مرداد سال جاری نیز با همکاری سازمان سینمایی، سمعی و بصری، انجمن سینمای جوان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 2 سینمای سیار در شهرستان های هشترود، چاراویماق و جلفا به بهره برداری رسیده است.
8023/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بخش خصوصی فناوری رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در سفر دور نخست رئیس‌جمهوری به استان، گفت: از این میزان، ۲۷۴ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که نشان دهنده پیشرفت ۷۸ درصدی است.

وی افزود: همچنین در سفر رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی مصوب شده بود که طی سه سال ۵۵۰ کیلومتر راه‌شریانی و غیرشریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر پارسال ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد انجام شد.

دست نشان اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در استان مؤثر بود، نصب نیوجرسی در محور ارومیه- سلماس در منطقه گردنه قوشچی است که این امر در مسیر ارومیه تا قوشچی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به زودی عملیات نصب نیوجرسی در مسیر قوشچی تا سلماس نیز اجرایی خواهد شد، افزود: همچنین نصب گاردریل در مسیر ارومیه– تبریز در بزرگراه شهید کلانتری نیز آغاز شده است.

رئیس‌جمهور اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به آذربایجان‌غربی سفر کرد و بیش از ۱۵۰ مصوبه در این سفر به تصویب رسید که بخش عمده آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز