Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@13:38:22 GMT

استاد 20 ساله گویندگی کلاهبردار از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۸۶۶۲

استاد 20 ساله گویندگی کلاهبردار از آب درآمد

جوان کلاهبرداری که با ایجاد گروه مجازی گویندگی رادیو از افراد علاقه مند اخاذی می کرد توسط پلیس فتا دستگیر شد.

ایران آنلاین/ فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: جوان ۲۰ ساله ای که با ایجاد گروه مجازی گویندگی رادیو، از علاقه مندان ۶۰ میلیون کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس فتا دستگیر شد.
سرهنگ فرج رستمی افزود: در پی ارجاع پرونده‌ قضایی با موضوع کلاهبرداری رایانه‌ای با ۶ شاکی خصوصی و ۳ شاکی دولتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کارشناسان سایبری با اقدامات فنی موفق به دستگیری متهم ۲۰ ساله شدند که وی در بازجویی به  عمل مجرمانه و برگزاری دوره‌ها در منزل شخصی خود با قصد سو استفاده و اغفال شاکیان خصوصی اعتراف کرد.
سرهنگ رستمی افزود: متهم با وعده ارائه مدرک معتبر گویندگی رادیو و بازیگری با سوء استفاده از عنوان سازمان‌ها و اداره های مرتبط دولتی، مبلغ ۶۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود./ خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند