Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر سید عباس صالحی با همراهی معاون سیاسی، امنیتی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با حضور در منزل این هنرمند پیشکسوت از او تقدیر کرد.
استاد علیپور فلاحتی از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی محلی است که با نواختن ساز محلی دوزله بین اهالی این استان و کشور شهرت دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح دیروز در سفری 2 روزه وارد این استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار با هنرمندان و اهالی رسانه، نشست در شورای فرهنگ عمومی، انعقاد تفاهم نامه با استانداری ایلام و بازدید از هنرمندان پیشکسوت از جمله برنامه های سفر دکتر سید عباس صالحی در این استان است.
7171/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معاون سیاسی امنیتی استاندار موسیقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشکسوت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

دیگر خبرها

  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود