Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@07:49:46 GMT

مقیمی:مجری‌طرح‌مترواسلامشهرتغییرکند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۸۹۶۹

استاندار تهران با اشاره به استقلال مدیریتی شهرستان اسلامشهر از شهرستان تهران خواستار تغییر مجری طرح مترو اسلامشهر از شهرداری تهران به شهرداری اسلامشهر شد. ناطقان: محمدحسین مقیمی استاندار تهران روز سه‌شنبه در آیین افتتاح ورزشگاه ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر که با حضور معاون اول رییس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به جمعیت ۵۷۰ هزار نفری شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: اسلامشهر از شهرهای بزرگ تهران است و یکی از مهم‌ترین توقعاتی که مردم اسلامشهر از دولت دارند توجه به پروژه مترو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: مجری طرح مترو اسلامشهر در حال حاضر شهرداری تهران است اما به دلیل آن‌که مدیریت اسلامشهر از شهرستان جداست، تقاضا داریم که این پروژه به نام شهرداری اسلامشهر تغییر نام و مجری آن تغییر کند.

استاندار تهران همچنین با اشاره به نیازهای شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در اسلامشهر در بخش فضاهای آموزشی و همچنین درمانی با مشکلاتی مواجه هستیم که رفع آن‌ها نیازمند کمک‌های ویژه‌ای است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و صنعتی در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی این شهرستان خدمات فنی به سایر شهرستان‌ها از جمله تهران ارائه می‌دهند.

استاندار تهران در پایان تاکید کرد:  اگر از سوی دولت به پروژه مترو اسلامشهر کمک شود، هم از طریق خط۳ مترو شهری تهران و هم از طریق تاسیس ایستگاهی در واوان بخش عمده مشکلات حمل و نقل اسلامشهری‌ها برطرف خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: استاندار تهران ، مجری طرح ، مترو اسلامشهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استاندار تهران مجری طرح مترو اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر از دستگیری عاملان رعب و وحشت در اسلامشهر خبر داد و گفت: در بازجویی‌های به‌عمل آمده علل و علت این اقدام این سه نفر خصومت شخصی ذکر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علی‌زاده با اشاره به دستگیری عاملان رعب و وحشت، اظهار داشت: حدوداً دو ماه گذشته سه نفر از افراد با حمله به یک مغازه آرایشگاه مردانه صاحب و یک نفر دیگر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

وی افزود: پس از اقدام رعب و وحشت و قدرت‌نمایی این افراد موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر در ادامه گفت: پس از تحقیقات و بررسی‌های میدانی با یک اقدام فنی پلیسی هر سه اوباش که سابقه کیفری نیز داشتند، دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: در بازجویی‌های به‌عمل آمده علل و علت این اقدام این سه نفر خصومت شخصی ذکر شده است.

علیزاده اضافه کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام‌شهر اجازه هیچ‌گونه قدرت‌نمایی را نخواهد داد و خط قرمز ما امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: از دادستان شهرستان به جهت حمایت‌های بی‌دریغشان از نیروی انتظامی که حافظان نظم و امنیت هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • وارادات واگن‌های چینی مترو به کجا رسید؟ | پشت پرده معطل ماندن این قرارداد مهم شهرداری مشخص شد
  • توضیحات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره واردات واگن‌های مترو
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • بالاخره یک اقدام زیبا از شهرداری تهران در مترو دیده شد | تصویر
  • جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران خردادماه برگزار می شود