Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > خانواده - ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه اختلالات روابط یکی از مشکلات خانواده در ایران و جهان است که نمی توانند با هم گفتگو کنند، گفت: زمان گفتگو طی یک دهه از دو ساعت به 20 دقیقه در شبانه روز رسیده است که در بسیاری از اوقات به سوتفاهم یا تنش می انجامد.

معصومه ابتکار در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان، با بیان اینکه کارآمدی، بزرگترین امتحان ما دراین دوره است تا دولت بتواند پاسخگویی، شفافیت، مقابله با فساد و اثربخشی لازم را داشته باشد، اظهار کرد: ماده 102 و سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه خانواده بحث مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه سالم، جامعه ای است که یک خانواده بانشاط، شکوفا و پایدار باشند و روابط آنها براساس احترام متقابل، تفاهم و مسائل عاطفی شکل گیرد تا احساس امنیت داشته باشند.

وی گفت: اختلالات روابط یکی از مشکلات خانواده در ایران و جهان است که نمی توانند با هم گفتگو کنند، زیرا یا زمان و یا مهارت برای گفتگو ندارند، هم‌چنین زمان گفتگو طی یک دهه از دو ساعت به 20 دقیقه در شبانه روز رسیده است که در بسیاری از اوقات به سوتفاهم یا تنش می انجامد.



معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: در آموزش و پرورش و دانشگاه کمتر به مهارت های زندگی پرداخته ایم و مهارت و آموزش شنیدن و نحوه گفتن نداریم، بنابراین گفتگوی ملی خانواده در شهرستان ها را آغاز کرده ایم و امیدواریم با همکاری دولت و ملت به خوبی اجرا شود.

45231

کلید واژه‌ها : معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری - خانواده - سلامت خانواده - دادگاه خانواده - معصومه ابتکار -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خانواده سلامت خانواده دادگاه خانواده معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها