Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@11:26:26 GMT

توئیت ظریف در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۹۳۲۶

توئیت ظریف در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدجواد ظریف در سالگرد واقعه یازده سپتامبر در توئیتی نوشت:

« ۱۷ سال پس از واقعه ۱۱ سپتامبر، ایران به عنوان اولین کشور مسلمان که این تراژدی را محکوم و برای قربانیان آن سوگواری کرد و اقدامات واقعی علیه القاعده و اذنابش از جمله داعش و جبهه النصره انجام داد، ۱۱ میلیارد دلار جریمه شد و شهروندانش از ورود به آمریکا منع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همه در حالی است که  کاخ سفید سیاست خارجی خود را برای حامیان تروریسم که شهروندان شان فاجعه ۱۱ سپتامبر را خلق کردند، به حراج گذاشته است. »

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۱۱ سپتامبر ایران تروریسم سیاست خارجی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر جدی تحریف عملیات «وعده صادق»

خبرگزاری علم و فناوری آنا- *مجتبی جعفری؛ در پی رفتار نابخردانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه و به شهادت رساندن دلیرمردان جمهوری اسلامی و تصور ناتوانی نظام اسلامی در پاسخ به این جسارت، نیمه‌شب ۲۶ فروردین‌ ۱۴۰۳ پهپاد‌ها و موشک‌های قدرتمند و افتخارآمیز ایران اسلامی به لانه‌های عنکبوتی اسرائیل یورش بردند و با غرش‌های رعدآسای خود لرزه بر تن ژنرال‌های متکبر صهیونیست انداختند، پایگاه‌های به ظاهر مستحکم اسرائیل را که سالیان دراز کسی جرئت حمله به آن را نداشت شخم زدند و کاری کارستان کردند که آثار و برکات آن برای ایران اسلامی و جبهه مقاومت تا سالیان سال باقی خواهد ماند. دیگر هیچ‌کس جرئت نگاه چپ کردن به این آب‌وخاک را نخواهد داشت.

آری موشک‌ها و پهپاد‌های سهمگین ایرانی که توسط شهید تهرانی مقدم، یاران و شاگردان او طراحی و تکمیل شده بود به مدت پنج ساعت روی اهداف نظامی اسرائیل آتش ریخت. این حرکت آنقدر رؤیایی و دور از انتظار بود که انسان‌های ضعیفی که همتشان در حد تعجب از دستاورد‌های حقیر بیگانگان است این اتفاق بزرگ را نمی‌توانند باور کنند.

پنج ساعت دلهره‌آور برای اهریمنان، پنج ساعت شگفتی‌ساز، پنج ساعت نفس‌گیر این‌گونه ایران اسلامی، اسرائیل را در ذیل اراده آهنین مردان خود له کرد و به تعبیر محمد ابوزید اندیشمند مصری، مردم دنیا ساعت‌های طولانی روی انگشت‌های پایشان ایستادند تا سنگین‌ترین هجوم را به اسرائیل مشاهده کنند.

هجومی که در اثر آن حاکمان اسرائیل در سوراخ‌های موش خزیدند و فرماندهان نظامی آنها لال و رنگ پریده مبهوت ماندند؛ اما همین شکوه و عظمت است که موجب می‌شود کسانی آن را انکار کنند، برخی دیگر از افراد ضعیف‌النفس آن را باورناپذیر تلقی کنند و تجربه نشان داده که ذهن‌های غرب‌زده، دست‌ها و رسانه‌های مزدور در تحریف حقایق ید طولانی دارند.

از آنجا که این حماسه بزرگ از توان فهم و درک ذهن‌های کوچک خارج است و از طرف دیگر معاندان به لحاظ عناد و لجاجشان برای تحریف این واقعیت انگیزه لازم را دارند، قطعاً برای تحریف و تخطئه این واقعه بی‌نظیر دست‌به‌کار خواهند شد تا ذهن‌های افراد خام را از عظمت این واقعه منحصربه‌فرد منحرف کنند.

به همین دلیل برای اینکه در آینده کسانی دست به انکار این واقعه بزرگ نزنند و امکان این کار عظیم را نفی نکنند، بر اصحاب قلم و اصحاب رسانه و اصحاب کلام لازم است در قالب کتاب، فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه و هرگونه کار هنری، ادبی و علمی در چندین ماه ابعاد این کار بزرگ را بشکافند و به نمایش بگذارند تا امکان انکار آن بر کسی وجود نداشته باشد.

*مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • شمار ولادت‌ها در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری
  • خطر جدی تحریف عملیات «وعده صادق»
  • خطر تحریف عملیات«وعده صادق» جدی است
  • یکی از ظریف ترین نمونه های کار روی چوب (فیلم)