Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:29:16 GMT

۵۶ هزار ورزشکار لرستانی سازمان‌یافته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۹۴۳۹

۵۶ هزار ورزشکار لرستانی سازمان‌یافته شد

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته لرستان از ۳۲ هزار نفر به ۵۶ هزار نفر افزایش ‌یافت. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی یاور عزیز پور عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد اظهار داشت: ورزش لرستان از مؤلفه‌هایی است که نشان می‌دهد بسیار پویاتر بوده که جمعیت ورزشکاران سازمان‌یافته لرستان یکی از این مؤلفه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سالی که در این مجموعه فعالیت خود را آغاز کردم تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته لرستان 32 هزار نفر بود که هرسال به شکل میانگین بیش از 15 درصد رشد داشتیم که در سال گذشته تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته به 56 هزار نفر رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با مقایسه درصد رشد ورزشکاران سازمان‌یافته در شش‌ماهه امسال نسبت به شش‌ماهه سال گذشته عنوان کرد: سال گذشته 32 هزار نفر ورزشکار سازمان‌یافته داشتیم که اکنون به 38 هزار نفر ورزشکار سازمان‌یافته رسیده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه حوزه وزنه‌برداری هم در این آمار دخیل است، سال گذشته 74 نفر ورزشکار وزنه‌بردار در این مقطع زمانی داشتیم که اکنون به 94 ورزشکار افزایش‌یافته است.

عزیز پور تصریح کرد: بعد قهرمانی رشته وزنه‌برداری بیشتر موردتوجه است و به همین دلیل طبیعی است که تعداد ورزشکاران این رشته در مقایسه با رشته‌های دیگر که امکان همگانی کردن آن وجود دارد نیست ولی درمجموع خواسته‌مان این است که تعداد ورزشکاران این رشته افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: افتخاراتی که ورزشکاران ما دربازی‌های آسیایی کسب کردند علیرغم اینکه تلخی‌هایی هم داشت بسیار موردتوجه بود و کسب پنج مدال طلا رشد ورزشکاران لرستان را نشان می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به بحث بازیکن مداری و بازیکن‌سالاری گفت: درجاهایی بحث وزنه‌برداری ما را آزرد و آن بحث بازیکن مداری و بازیکن‌سالاری بود که ورزشکار کشورمان در انظار عموم وزنه‌ای را که مربی برایش تعیین کرده بود بلند نمی‌کرد که کاش این اتفاقات قبل از بازی‌ها حل‌وفصل می‌شد اما خوشحال هستیم که رنگ مدال‌هایمان خوب بود.

وی بابیان اینکه در حوزه کشوری بانوان لرستان مقام‌های خوبی را رقم زدند اظهار داشت: لرستان در عناوین قهرمانی که کسب‌شده جایگاه خوبی دارد و چندین رشته داریم که کاندیدای مدال المپیک لرستان هستند که یکی از آن‌ها وزنه‌برداری است و امیدواریم ورزشکاران لرستان موردتوجه قرار گیرند تا عمر قهرمانی آن‌ها طولانی‌تر شود و افتخارات ورزشی بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش

پس از مشارکت چشم گیر مخاطبان شبکه ورزش سیما در رای گیری قهرمان ایران که به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ پرداخت، قرار است پنجم اردیبهشت ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ در اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند.

در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش‌های صداوسیما با اجرای پیمان یوسفی برگزار می‌شود، رییس سازمان صداوسیما، نامزد‌های قهرمان ایران، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش